پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹
استاندار گیلان ‌گفت:‌ جناح بندی و سیاسی‌ کاری‌های برخی افراد مغرض و به ظاهر دلسوز هیچ مشکلی از مشکلات مردم استان گیلان را حل نمی‌کند.استاندار گیلان انتصاب افراد غیرهمسو با دولت را در این استان کاملاً منتفی دانست و ضمن رد این موضوع عنوان کرد:‌ این روزها افرادی به برخی انتصابات انجام شده توسط بنده در برخی از بخشداری‌های گیلان اعتراضاتی داشته‌اند به طوری که از بسیاری از مشکلات اساسی این استان کاملاً غافلند.

شعار سالمصطفی سالاری عصر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان اظهار داشت:‌ جناح‌بندی‌ها و سیاسی کاری برخی افراد مغرض و به ظاهر دلسوز نه تنها مشکلات مردم گیلان را حل نمی‌کند بلکه حجم گرفتاری‌های آنان را نیز افزایش می‌دهد.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های گیلان برای توسعه این استان استفاده شود افزود: برخی ‌به جای کار صادقانه برای مردم به بازی‌های سیاسی روی آورده‌اند و از این منظر می‌‌خواهند نه برای مردم گیلان بلکه برای منافع شخصی و حزبی خود توشه‌ای جمع‌آوری کنند.

استاندار گیلان انتصاب افراد غیرهمسو با دولت را در این استان کاملاً منتفی دانست و ضمن رد این موضوع عنوان کرد:‌ این روزها افرادی به برخی انتصابات انجام شده توسط بنده در برخی از بخشداری‌های گیلان اعتراضاتی داشته‌اند به طوری که از بسیاری از مشکلات اساسی این استان کاملاً غافلند.

وی با بیان اینکه این افراد به ظاهر دلسوز درصدد تحمیل مهره‌های خود به استانداری گیلان هستند بیان داشت:‌ بنده به هیچ عنوان اعتقادی به استفاده از افراد و نیروهای غیرهمسو با دولت در مناصب اجرایی و مسئولیت‌ها را نداشته و هرگز زیر بار حرف این دسته از افراد نخواهم رفت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان رفتارهای این افراد مغرض را به ضرر منافع عمومی مردم این استان خواند و ابراز داشت: بنده به عنوان خدمتگذار مردم گیلان به این افراد توصیه می‌کنم به جای این دسته از سیاسی‌ کاری‌ها به فکر حل مشکل کارخانجات استان و یا رفع گرفتاری‌های مردم باشند.

سالاری انتصابات انجام شده در بخشداری‌های گیلان را کاملاً قانونی دانست و اظهار داشت:‌ به جای چوب لای چرخ گذاشتن برخی مدیران جوان،‌ بهتر است این افراد صادقانه به حوزه خدمت به هم‌استانی‌های خود وارد شده و بیش از این در مسیر توسعه ‌و پیشرفت استان سنگ‌اندازی نکنند.

وی با اشاره به رویکرد استانداری گیلان نسبت به افرادی که قصد خدمتگزاری دارند عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان گیلان اعلام می‌کنم از همه افرادی که دغدغه خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها را دارند ولو اینکه مخالف سیاست‌های دولت باشند با تمام توان حمایت می‌شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه رفتارهای جناحی دردی را از مردم این استان حل نمی‌کند تصریح کرد:‌ اشتغال به برخی کارها و افعال عوام‌گرایانه توسط برخی هیچ بار مثبتی برای گیلان در بر نداشته و ندارد بلکه کار و فعالیت صادقانه همراه با انگیزه خدمت به مردم باید سرلوحه همه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید همت خود را به جای امور سلبی به امور ایجابی متمرکز کنیم ابراز داشت:‌ سئوال من از همین افراد به ظاهر منتقد این است که به عقیده آنان اگر بنده به جای به کارگیری افراد موافق سیاست‌های دولت از نیروها و مهره‌های آنان در مناسب استفاده کنم این کار افراطی نیست.

نماینده عالی دولت در استان گیلان سوء استفاده از عناوین مختلف با هر تفکر سیاسی را رد کرد و اظهار داشت:‌ مردم استان گیلان از درجه بصیرت و آگاهی بسیار خوبی برخوردارند بنابراین با مقایسه عملکردها و کارکردها می‌توانند به درستی قضاوت صحیحی از چنین موضوعاتی داشته باشند.

سالاری اسیر بازی‌های سیاسی شدن به جای خدمت به مردم را تعریف واقعی رفتارهای این روزهای برخی افراد به ظاهر منتقد دانست و افزود:‌ بنده به عنوان استاندار گیلان خود را خادم و خدمتگذار مردم این استان می‌دانم و برای برآورده شدن مطالبات به حق آنان در این مسیر با جدیت تلاش می‌کنم.

استاندار گیلان اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های شغلی را از اولویت‌های دولت دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید برای آنان فرصت‌های جدید شغلی ایجاد کرد بنابراین بحث‌های خطی و جناح بازی‌های سیاسی هیچ اثری در توسعه و پیشرفت استان گیلان ندارد.

وی با بیان اینکه کسانی که حتی یک فرصت شغلی را در استان گیلان برای مردم ایجاد کنند مورد حمایت استانداری گیلان قرار می‌گیرند ابراز داشت:‌ افرادی حتی از جمع منتقدان دولت که با انگیزه و نیت قلبی قصد خدمت به مردم گیلان را داشته باشند از سوی استانداری گیلان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه اکثر وعده‌های دولت در سفرهای استانی به گیلان تاحدودی محقق شده‌اند بیان داشت:‌ پیشرفت فیزیکی بسیاری از این طرح‌ها به غیر از تعداد معدودی از پروژه‌ها که با موانعی مواجه هستند بسیار قابل قبول و مطلوب است.

سالاری از افتتاح و بهره‌برداری تعداد زیادی از پروژه‌های مصوب شده سفر رئیس جمهور به گیلان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت:‌ شاخص‌ترین این پروژه‌ها،‌ طرح راه آهن گیلان است که با برطرف کردن یکسری مشکلات موجود،‌ شاهد بهره‌برداری از آن در دهه فجر امسال خواهیم بود.

استاندار گیلان پروژه راه آهن قزوین-‌ رشت را از جمله طرح‌های منحصر به فرد در سطح ملی دانست و عنوان کرد:‌ در حالیکه بسیاری معتقد بودند که این پروژه به علت مسیرهای صعب‌العبور و مشکلات بسیار قابل اجرا نیست،‌ با همت مدیران و متولیان،‌ اجرای آن در دولت دوازدهم به خوبی تحقق پیدا کرد.

وی با بیان اینکه حل معضل پسماند ‌استان‌های شمالی ‌کشور از اولویت‌های مهم کاری دولت دوازدهم است تصریح کرد: مشکلات دو استان‌ گیلان و مازندران در این حوزه بسیار بغرنج‌تر از سایر مناطق دیگر کشور است که با کار کارشناسی و تخصصی باید برای حل آن چاره اندیشی شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان معضل پسماند در گیلان را بسیار ریشه‌دار و جدی اعلام کرد و بیان داشت:‌ انباشت زباله‌ها در منطقه سراوان رشت،‌ نفوذ شیرابه‌های آن به سمت دو رودخانه گوهر رود و زرجوب حیات تالاب بین‌المللی انزلی را نیز در معرض خطر جدی قرار داده است.

سالاری شرایط گیلان برای اجرای بسیاری از پروژه‌ها را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت:‌ گیلان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه تولید و صنعت برخوردار است به طوری که در صورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به آن بازگشت سرمایه در آن به خوبی محقق می‌شود.

استاندار گیلان شرایط این استان برای استقرار صنایع سلولوزی و پوشاک را بسیار ویژه و مطلوب خواند و افزود:‌ اینگونه حوزه‌های تولیدی و صنعتی با توجه به نوع تشکیلات و ماهیتی که دارند از ظرفیت‌های بسیار بالایی در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برخوردار هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دیار میرزا تاریخ انتشار 20شهریور 97، کدمطلب:428201، www.diyarmirza.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
ا.ف75
ما هم امیدواریم قانونی باشه شما هم برای فروکش کردن این حجماز اعتراضات برای این انتصاب ها مدارک خودتون رو منتشر کنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین