پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در بیانیه‌ای با اشاره به تصویب FATF خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: چنانچه عده‌ای با اقدام‌های خیانت‌کارانه خود منجر به واردشدن خسارت به کشور شوند ملت آرام نخواهد نشست.

شعارسال: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: چنانچه عده‌ای بار دیگر با اقدام‌های خیانت‌کارانه خود منجر به واردشدن خسارت به کشور و مردم عزیزمان شوند، ملت آرام نخواهند نشست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بار دیگر با مطرح شدن لوایح مربوط به FATF، مجلس با آزمون سرنوشت‌سازی مواجهه است. نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید بدانند که تصویب این لایحه ننگین بازگشت به عقب و کوتاه آمدن بر سر استقلال و امنیت مردم ایران و خیانتی محض به ملت شریف ایران و شهیدان این مرزو بوم و برائت جستن از آرمان‌های انقلاب است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در بخشی از این بیانیه عنوان کرد: با توجه به عمل سخیف آمریکا در برجام و درس گرفتن از آن و اینکه هیچ تضمین معتبری از سوی غربی‌ها وجود ندارد، لذا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) ابتدا از برخی نمایندگان خواستار این است که مروری به گذشته و تاریخ نمایند و عبرت گیرند. شاید تلنگری باشد برایشان، و از تمامی نمایندگان خواستار مخالفت صریح نسبت به این عمل ذلت‌بار بوده و خواهان اقدام انقلابی و جلوگیری از این لایحه برجام‌گونه را دارد.

در پایان خطاب به نمایندگان آورده شده است:‌ نمایندگان مجلس هوشیار باشید که چنانچه عده‌ای باری دیگر با اقدام‌های خیانت‌کارانه خود منجر به واردشدن خسارت به کشور و مردم عزیزمان شوند ملت همیشه در صحنه و بابصیرت، آرام نخواهند نشست و در برابر آمریکا و برخی از نمایندگان همپای آمریکا خواهند ایستاد و همانند همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 31شهریور1397 ، کدخبر: 445243: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
فعلا که اصلا مردم ایران انگار سر شدن و در برابر هیچ خبری واکنشی نشون نمیدن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین