پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۳۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان گفت: شهدای حادثه تروریستی روز شنبه 31 شهریور در اهواز، زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.

شعارسال: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران خوزستان گفت: شهدای حادثه تروریستی روز شنبه 31 شهریور در اهواز، زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.

عبدالرضا فرجیان روز یکشنبه  افزود: پرونده شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی که به دست عمال خودفروخته استکبار جهانی رقم خورد در حال تکمیل است
.

وی با ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی گفت: تروریست ها و پشتیبانان آنان به زودی تاوان این اقدام خبیثانه و جنایتکارانه را خواهند داد.

در حادثه تیراندازی تروریستی چهار عضو یک گروهک تجزیه طلب موسوم به 'الاحواز' (اهواز)، به مردم و نیروهای شرکت کننده در رژه نیروهای مسلح در اهواز، که صبح شنبه صورت گرفت جمعی از نیروهای مسلح و مردم عادی از جمله یک کودک چهار ساله به شهادت رسیدند.

چهار عامل این حمله ترویستی به هلاکت رسیدند. آمار شهدای این حادثه تروریستی 24 نفر و تعداد مجروحان 60 نفر اعلام شده است.

** پیکر مطهر 24 شهید فردا تشییع می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر 24 شهید حادثه تروریستی روز شنبه اهواز، دوشنبه دوم مهر از حسینیه ثارالله تا چهاراه زند این شهر با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و کشوری تشییع می شود.

فرجیان افزود: پیکر 12 شهید این حادثه تروریستی پس از تشییع در اهواز به خاک سپرده می شوند و پیکر 12نفر دیگر برای خاکسپاری به زادگاه خود در شهرهای دزفول، خرم آباد، باغملک، بهبهان، رامهرمز، گتوند و هفت شهیدان مسجدسلیمان منتقل می شوند.

وی از عموم مردم همیشه در صحنه خوزستان به ویژه اهواز خواست در آیین تشییع و بدرقه پیکر این شهدا حضوری دشمن شکن و باصلابت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار خوزستان در بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را در این استان عزای عمومی اعلام کردند.

برخی از مقام های خارجی، مجامع بین المللی و شخصیت های سیاسی داخلی، در پیام های جداگانه، عملیات تروریستی در اهواز را که منجر به شهادت تعدادی از مردم بیگناه و نظامیان سپاه و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران شد محکوم کردند.

قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس اورژانس کشور، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر از مسئولان از مجروحان حادثه کور تروریستی در یبمارستان های شهید مسعود منفرد نیاکی، آپادانا، میلاد تامین اجتماعی، علامه کرمی ، امام خمینی (ره)، گلستان و شهید بقایی اهواز عیادت کردند.

قرار است طبق برنامه حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه از مجروحان حادثه تروریستی اهواز عیادت، و پیام همدردی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری را به آنان و خانواده های شهدا ابلاغ کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1مهر 1397 ، کدخبر: www.irna.ir،  83041434

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
ا.ف75
امیدوارم واقعا خدا به خانواده های این عزیزان نظر کنه و بهشون صبر بده
ناشناس
Germany
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
حیف این جوونهای پرپر شده. خدا به خانواده هاشون صبر بده.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
س.ح75
خدا همه شهدا رو بیامرزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین