پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۶۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: فعالیت همه تاکسی‌های اینترنتی که در سطح شهر ارومیه وجود دارند غیرقانونی است و فقط تاپکس که متعلق به این سازمان است مجوز قانونی فعالیت دارد.

شعارسال: فخرالدین معصوم زاده ، با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی بدون مجوز در این شهر اظهار داشت: در چندساله اخیر تاکسی‌هایی با عنوان تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر ارومیه فعالیت خود را شروع کرده‌اند و خیلی زود هم توانستند‌ نام و برندی برای خود ایجاد کنند اما این تاکسی‌ها بدون مجوز هستند.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: چنانچه این تاکسی‌های اینترنتی به فعالیت خود بدون مجوز شهرداری ادامه دهند از طرف اماکن و نیروی انتظامی شهر ارومیه حق پلمب‌کردن و جلوگیری از فعالیت آنها را خواهند داشت.

وی با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی افزود: با فعالیت غیرقانونی این تاکسی‌های اینترنتی تاکسی‌های بومی و قدیمی درخطر هستند و فعالیتشان کمتر شده که این خطر بزرگی برای فعالیت تاکسی‌های مجوزدار است.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: این سازمان هیچ‌گونه نظارتی بر فعالیت تاکسی‌های بدون مجوز در سطح شهر ندارد درحالیکه روزبه‌روز بر تعداد این تاکسی‌ها اضافه می‌شود و به تازگی فعالیت خود را به‌صورت چشمگیری گسترش داده‌اند.

وی بیان کرد: در ارومیه فقط اپلیکشن تاپکس جزء تاکسی‌های اینترنتی مجوزدار است که متعلق به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بوده و بنابراین این سازمان سعی دارد اپلیکشن تاپکس در گوشی تمامی شهروندان و رانندگان تاکسی نصب شود تا تاکس مجوزدار در هنگام احتیاج به تاکسی به راحتی و در زمان کم و به صورت مطمئن در اختیار همشهریان قرار گیرد.

معصوم زاده درباره نحوه محاسبه قیمت‌ها در تاپکس نیز گفت: کرایه این تاکسی‌ها طبق نرخ‌گذاری مجاز برای تاکسی‌های اینترنتی قیمت‌گذاری شده و قیمت بر حسب کیلومتر یا مسافت محاسبه نمی‌شود بلکه بر اساس مبدأ و مقصد تعیین می‌شود که نرخ این تاکسی‌ها به نسبت تاکسی‌های دیگر بسیار ارزان‌تر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3مهر1397 ، کدخبر: 1836100: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
ا.ف75
نباید کژ دار و مریض با این مساله برخورد کرد! باید به طور علنی برای تموم شهر ها سازمان های اینترنتی مجوز دار در حوزه تاکسیرانی رو مشخص کرد و اعلان عمومی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
این قضیه تاکسی های اینترنی هم اخرش معلوم نشد تو اکثر شهره ا دارن فعالیت میکنن میگن مجوز ندارن ولی کسی جلوشونو نمیگیره م.ق71
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
تاپکس هم که مثل اسنپ به نظر میاد. بهتره فقط تاکسی های مجاز اجازه ی فعالیت داشته باشن تا امنیت مسافرا تامین بشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین