پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶
در پی اعتراض رانندگان تاکسی در بابل و عدم فعالیت صبح امروز به دلیل فعالیت غیرقانونی اسنپ،فرماندار ویژه بابل گفت: شهرداری موظف به ساماندهی و نظارت بر عملکرد اسنپ در داخل شهر بابل شد.

شعارسال: صبح امروز رانندگان تاکسی بابل به دلیل فعالیت غیرمجاز اسنپ و آژانس‌های اینترنتی که متعاقب آن باعث کاهش درآمد رانندگان تاکسی شده بود اعتصاب کرده و در ساعات اولیه صبح حاضر به فعالیت و جابه‌جایی مسافران نشدند.

در پی اعتصاب رانندگان تاکسی، خبرنگار ما موضوع را به فرماندار ویژه بابل اطلاع داده و قربانعلی ولی‌زاده بورا اعلام کرد، در جلسه امروز این مشکل بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

همچنین فرماندار ویژه بابل بعد از اتمام جلسه در بابل اظهار کرد: شهرداری موظف به ساماندهی و نظارت بر عملکرد اسنپ در داخل شهر بابل شده است.

ولی‌زاده‌بورا افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز به منظور ساماندهی اسنپ برگزار شد، مقرر شد؛ شهرداری بابل براساس نیاز موجود نسبت به ساماندهی و نظارت بر عملکرد اسنپ در بابل اقدام کند.


وی با اشاره به اینکه فعالیت اسنپ براساس دریافت مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور در سطح شهرستان قانونی است، افزود: به دلیل عدم مراجعه دارنده مجوز اسنپ به شهرداری، ساماندهی خودروهای اسنپ در شهر بابل انجام نشده است که در جلسه امروز مقرر شد دارنده مجوز با مراجعه به شهرداری نسبت به هماهنگی جهت ساماندهی و فعالیت اسنپ از سوی شهرداری بابل اقدام کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1397 ، کد خبر: 13970527000649 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین