پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
استاندار لرستان از ایجاد مسیر سلامت تا آبشار وارک خبر داد.

شعارسال: سید موسی خادمی در دیدار با مردم شهر سپیدشت اظهار کرد: جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات این شهر تشکیل شده است.

وی ادامه داد: لرستان توسعه نیافته است و برخی مناطق این استان مانند بخش پاپی مشکلات بیشتری دارد.

دکتر خادمی با اشاره به محدودیت ‌های مالی کشور گفت: فاصله زیادی برای رفع مشکلات و محرومیت منطقه داریم اما تصمیمات خاصی برای این شهر پیش‌بینی شده است.

استاندار لرستان با اشاره به پیگیری‌های نمایندگان خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بخش پاپی دارای ظرفیت‌های گردشگری فراوانی است که می‌تواند در رونق اقتصادی این منطقه و استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش پاپی گفت: دولت بخشی از اقدامات زیرساختی را انجام می‌دهد و مردم نیز بخش خصوصی را حمایت کنند تا بتوانیم منطقه را به‌خوبی توسعه دهیم.

دکتر خادمی افزود: ما همه مشکلات را نمی‌توانیم حل کنیم اما به آنچه قول داده‌ایم عمل خواهیم کرد.

استاندار لرستان به وجود آبشارهای فراوان و زیبای بخش پاپی اشاره کرد و گفت: این منطقه به لحاظ گردشگری دارای ظرفیت بالایی است و با برنامه‌ریزی درست می‌توان اقتصاد مردم سپیدشت و استان را متحول کرد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند در رونق اقتصاد منطقه نقش عمده‌ای ایفا کند از این‌رو انتظار داریم که مردم از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

دکتر خادمی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر مصوبات باشند، اظهار کرد: مسیر سلامت تا آبشار وارک و روستا‌های اطراف آن ایجاد خواهد شد.

استاندار لرستان افزود: ساماندهی آبشار نوژیان و تعریض ۱۰ کیلومتر و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز از جاده این منطقه نیز در دستور کار است.

مقام ارشد استان با اشاره به فراوانی آب در بخش پاپی بیان کرد: قابل قبول نیست که مردم این منطقه مشکل آب داشته باشند و باید به لحاظ علمی به آب با کیفیت خوب دسترسی داشته باشند.

وی افزود: به مردم اطمینان می‌دهم که از لحاظ کیفی و علمی مشکل آب بخش پاپی را حل کنیم.

استاندار لرستان گفت: اعتماد مردم به دولت و متولیان آب بسیار مهم است و باید راه‌کارهای ارائه شده را برای دسترسی به آب بپذیرند.

وی بیان کرد: یک ماه آینده زمان‌بندی اجرای دسترس به آب سپیدشت و بیش از ۶۰ روستا تعیین تکلیف خواهد شد.

خادمی با اشاره به مشکل آب شرب و فاضلاب منطقه بیشه گفت: با توجه به حضور گردشگران از نقاط مختلف به این منطقه شایسته است هر‌چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: در سال جاری ۹ روستا گاز‌رسانی خواهند شد. همچنین روستاهایی که مشکل ارتباط اینترنتی و آنتن‌دهی تلفن همراه دارند در راستای رفع آن رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پاسگاه منابع طبیعی در بخش پاپی ایجاد خواهد شد، گفت: مشکل ساختاری سپیددشت بخاطر مکان نامناسب آن تا بحال توسعه نیافته است و باید توسعه شهری به نحو مطلوبی اجرایی شود.

خادمی ادامه داد: باید نقطه مناسب‌تری پیدا کرد تا بتوان آن را توسعه و گسترش داد.

مقام عالی رتبه استان با بیان اینکه تجربه نشان داده که کارها فقط با اقدامات دولت موفقیتی در بر‌نداشته است، خاطرنشان کرد: دولت به‌تنهایی نمی‌تواند مشکل بیکاری را حل کند و مردم می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در رفع این مشکل اقدام کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از وام‌های کم‌بهره که از خدمات دولت تدبیر و امید بوده در راستای اشتغال جوانان منطقه فرصت خوبی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 5مهر1397 ، کدخبر: 672994: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
واقعا ممکنه که این پروژه نهایت تا یک سال دیگه به اتمام برسه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین