پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
استاندار لرستان با بیان اینکه بافت زندگی عشایری و گردشگری روستایی علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند، گفت: احیای مسیر گردشگری آبشار نوژیان در دستور کار قرار گرفته است.

شعارسال: فرهاد زیویار در بازدید از پروژه‌های در دست اقدام حوزه ریلی اداره کل راه‌آهن استان از مراکز بارگیری و تخلیه بار، طول خطوط ریلی، تأسیسات و ایستگاه و ابنیه راه آهن استان و نیز از قطار محلی «ریل‌باس» و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران بازدید به عمل آورد.

احیای مسیر گردشگری آبشار نوژیان در دستور کار قرار گرفت

زیویار در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری روستایی گفت: گردشگری روستایی زمینه‌ای برای پویایی اقتصاد در روستا‌ها است و لرستان نیز، یکی از استان‌های بهره‌مند از این ظرفیت است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مطالعات لازم در زمینه استفاده از ظرفیت چشمه آب گرم روستای کشور صورت گیرد افزود: اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این راستا انجام شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بافت زندگی عشایری و گردشگری روستایی علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند، عنوان کرد: آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده خرم‌آباد به آبشار نوژیان در دستور کار قرار گرفته است و خرم‌آباد را به ایستگاه کشور متصل می‌کند و موجب احیا این مسیر گردشگری خواهد شد.

وی گفت: در این مسیر جاذبه‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعی بسیاری همچون منطقه چوبتراش، روستای قلعه‌گل، آبشار نوژیان و آبشار وارک وجود دارد و جز یکی از محور‌های گردشگری درجه یک استان محسوب خواهد شد.

معاونین امور عمرانی و منابع توسعه و مدیریت استانداری لرستان، فرماندار خرم‌آباد، مدیران کل بازرسی و سیاسی استانداری، مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه‌آهن استان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این بازدید استاندار لرستان را همراهی کردند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت یافته، تاریخ انتشار: 22مرداد1402، کدخبر: 43222، yaftenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین