پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
سلطان قابوس درخواست پادشاه سعودي را براي اتخاذ راه حلي فوري براي خروج نيرو‌هاي عربستان از يمن بدون اطلاع امارات رد کرد.

شعارسال: حساب کاربري موسوم به «بدون سايه» افشاگر جديد اماراتي، در پيامي توئيتري نوشت: عربستان با ارسال نامه‌اي محرمانه از سلطنت نشين عمان خواسته است، راه حلي فوري به منظور خروج نيرو‌هاي عربستان از يمن بدون اطلاع امارات اتخاذ کند؛ اين در حالي بود که امارات از اين نامه خبر داشت. اين فريبکاري عربستان باعث شد، پادشاه عمان در خواست عربستان را رد کند.

اين حساب کاربري نوشت: در خواست عربستان مورد قبول مقامات عمان قرار نگرفت، اما آنچه مقامات عمان را شگفت زده کرد، اين بود که امارات از مضمون نامه محرمانه عربستان به مسقط مطلع بود و اين باعث شد، سلطان قابوس پادشاه عمان از فريب کاري عربستان ناراحت شود؛ از اين رو از مشاوران خود خواست به درخواست عربستان پاسخ ندهند و همين امر باعث شد، عربستان و امارات در رسانه‌ها عمان را مورد تهاجم قرار دهند و بگويند، اين کشور به حوثي‌ها (انصار الله) سلاح مي‌دهد.

وي در توئيتي ديگر نوشت: دو ماه پيش يا کمي بيشتر از آن، ملک سلمان بن عبد العزيز پادشاه عربستان نامه‌اي محرمانه به سلطان قابوس ارسال کرد و در آن خواستار اتخاذ راه حلي فوري براي خروج نيرو‌هاي عربستان از يمن بدون اطلاع امارات شد، سلطان قابوس اين درخواست را به شرط خروج نيرو‌هاي عربستان و امارات از استان سقطري و المهره پيش از مذاکرات مجدد با حوثي‌ها (انصارالله) پذيرفت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 6مهر1397 ، کدخبر: 20180928112742537: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
ا.ف75
اینقدر این کشور های سعودی و امارات کثیف هستن که هر عمل حقه ای رو برای رسیدن به خواسته های شیطانیشون انجام میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین