پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در راس هیأتی همراه برای بازدید و بررسی مشکلات چندین طرح صنعتی، خدماتی و کشاورزی و همچنین 500 واحد مسکونی زلزله‌زده گیلان‌غرب به این شهرستان سفر کرد.

شعارسال: استاندار کرمانشاه در راستای بازدید و بررسی مشکلات چندین طرح صنعتی و همچنین تحویل 500 واحد مسکونی زلزله‌زده به شهرستان گیلان‌غرب سفر کرد.

 هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در راس هیأتی همراه برای بازدید و بررسی مشکلات چندین طرح صنعتی، خدماتی و کشاورزی و همچنین 500 واحد مسکونی زلزله‌زده گیلان‌غرب به این شهرستان سفر کرد.

استاندار کرمانشاه و هیأت همراه در بدو‌ورود به شهر گیلان‌غرب، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهدای گیلان‌غرب، دومین شهر مقاوم کشور ادای احترام کردند.

بازوند در این سفر از مجموعه وگا صنعت گیلان‌غرب بازدید و با مدیرعامل و کارگران آن به گفت‌وگو پرداخت.

شرکت صنعتی وگا صنعت گیلان‌غرب زمینه اشتغالزایی ده‌ها نفر از جوان این خطه را با بهره‌گیری از دانش بومی در تولید انواع توربین‌های بادی، تولید قطعات و لوازم یدکی خودروهای سنگین، کولر برقی ماشین، کولر خورشیدی، طراحی و ساخت ترانسفورماتور صنعتی و... به شکل مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

این شرکت اکنون در سالی که مزین شده به حمایت از تولید داخل، نیازمند حمایت مسؤولان است تا با توسعه و تدارک خطوط تولید، انبوه قطعات و اختراعات ثبت شده، تولیدات و ظرفیت خود را به مراکز استانی و کشور عرضه کند و با به کارگیری جوانان این خطه گام مهمی در راستای پایین آوردن آمار بالای بیکاری شهرستان بردارد.

این مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه به همراه هیأت همراه در ادامه بازدید خود از شرکت پیرو گیلان‌غرب پرورش‌دهنده ماهی‌های خاویاری بازدید به عمل آورد.

اقلیم مناسب آب و هوایی گیلان‌غرب این منطقه را مستعد تبدیل شدن به قطب پرورش ماهی‌های خاویاری در غرب کشور کرده است.

شهرستان گیلان‌غرب علاوه بر چندین پرورش ماهی در قفس در سد زاگرس دارای یک مزرعه پرورش خاویاری، 2 مزرعه قزل‌آلا است که به گفته نورمحمدی، سرپرست اداره شیلات گیلان‌غرب، سالانه حدود 300 تن ماهی قزل‌آلا و خاویاری در این شهرستان تولید می‌شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه با سفر به روستای قمرالی‌چله از توابع این شهرستان به نمایندگی از 500 واحد مسکونی زلزله‌زده یک واحد نمادین را افتتاح و به مالک آن تحویل داد.

در جریان زلزله مهیب 7.3 دهم ریشتری آبان‌ماه سال گذشته استان کرمانشاه به 15 هزار و 540 واحد مسکونی گیلان‌غرب آسیب وارد شد که به گفته کوروش محمودیان، فرماندار این شهرستان، 3 هزار و 740 واحد از این تعداد تخریبی و 11 هزار و 800 واحد نیز تعمیری اعلام شده که تا به امروز یک هزار و 72 واحد مسکونی احداث شده است.

دیدار با «فرنگیس حیدرپور»، شیرزن گیلان‌غربی و افتتاح مدرسه 2 کلاسه روستای چشمه نظامی با 250 میلیون تومان اعتبار از دیگر برنامه‌های کاری بازوند در این سفر یک‌روزه به این شهرستان بود.

گفتنی است، شهرستان گیلان‌غرب در غرب استان کرمانشاه دارای 2 بخش مرکزی و گواور و بالغ بر 72 هزار نفر جمعیت دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15مهر 1397 ، کدخبر: www.farsnews.com،13970715000901

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
امیدوارم به زودی محل زندگی همه ی کسانیکه الان در کانتینرها هستند بازسازی بشه و به آسایش برسند
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین