پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۵۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
نشست بررسی مشکلات، رونق و بازسازی واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، دکتر فرهادتجری نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب و مدیران ادارات و نهادهای دولتی و تعدادی از صنعتکاران در دفتر فرماندار شهرستان قصرشیرین تشکیل شد

شعارسال: مردم زلزله زده نیاز به کمک‌های باعوض است و تسهیل در تسهیلات است این دو مورد از مشکلات اساسی است که از محل اعتبارات مختلف و به ویژه رهبری حل شود.

 نشست بررسی مشکلات، رونق و بازسازی واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، دکتر فرهادتجری نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب و مدیران ادارات و نهادهای دولتی و تعدادی از صنعتکاران در دفتر فرماندار شهرستان قصرشیرین تشکیل شد.

تعدادی از صنعتکاران مشکلات خود را مطرح کردند و در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از صنعتکاران در این نشست گفت: مشکلات اصلی ما با پست بانک است که با بهانه‌های مختلف پرونده‌های ما را به تعویق می‌‌اندازد. هرچند که 90 میلیون تومان پول دارایی نیز پرداخت کرده‌ایم، ولی هنوز مشکل ما حل نشده است.

رضایی دیگر صنعتکار سرپل‌ذهابی نیز گفت: مدت 11 ماه است که از زلزله 21 آبان ماه سال 1396 می‌گذرد بعداز این مدت ماحصل کارکرد دولت چه بوده است. بیشتر واحدهای تولید کننده در مدت فعالیت‌های شروع کرده‌اند و مشکلات مالی دارند.

این تولید کننده زلزله‌زده سرپلی‌ذهابی نیز گفت: 500 میلیون بیمه واحد انجام گرفته ولی تاکنون مسئله ما حل نشده با چست بانک و هنوز پرداختی هم بابت بیمه دریافت نشده است.

دیگر تولید کننده سرپل‌ذهابی گفت: 40 نفر نیروی کار و 200 میلیون هم هزینه کرده‌ایم و به پست بانک مراجعه می‌کنیم و هر روز مشکل در کار ما ایجاد می‌کنند.

او افزود: هنوز در پیچ و خم پست بانک مانده‌ایم و سازوکار اداری هنوز قول‌های دادند بدست ما از طرف وزارت هزینه‌ای اهدا نشده است.

استان کرمانشاه به علت بیکاری دچار آسیب‌های اجتماعی شده است و در بخش صنعت کمکی به ما نشده است.

حیدری دیگر تولیدکننده سرپل‌ذهابی نیز گفت: تسهیلاتی که مصوب شده است دریافت نکرده‌ام و باید در این مورد تسهیلاتی به تولید کنندکان و صنعتکاران اهدا شود.

موسوی تولیدکننده سرپل‌ذهاب نیز گفت: امهال وام هنوز درست نشده است و دسته چک هم بانک‌ها به ما اهدا نکردند.

رستمی تولیده کننده زلزله‌زده سرپل‌ذهابی نیز گفت: هنوز ضمنات‌نامه یک میلیارد و پانصد میلیونی را به من نداده‌اند.

دکتر فرهادتجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب نیز گفت: مردم زلزله زده نیاز به کمک‌های بالعوض است و تسهیل در تسهیلات است این دو مورد از مشکلات اساسی است که از محل اعتبارات مختلف و به ویژه رهبری حل شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار12 مهر 97، کدمطلب: 760450، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
کمک های زیادی شده چه از مردم چه از دولت ولی اینکه الان میشنویم برای یه سری افراد همکاری های لازم صورت نمگیره ناراحت کنندس
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
واقعا جای تاسف داره که با وجود اینهمه کمک مردم هنوز مسئولین تنونستن اون مناطق رو سامان بدن.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین