پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
رئیس کانون خبرگان کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بیش از۵۰میلیارد تومان مطالبات کشاورزان استان کرمانشاه تاکنون از سوی دولت پرداخت نشده و هر چه سریع تر دولت باید به این مشکل رسیدگی کند.

شعار سال : خسرو زرافشانی اظهار داشت: متاسفانه کشاورزان استان کرمانشاه تاکنون بابت محصولات کشاورزی که دولت خرید آن‌ها را بر عهده گرفته و تحویل دولت داده شده وجوهات خود را دریافت نکرده اند.

وی گفت: کشاورزان استان کرمانشاه به دلیل مشکلات مالی ناشی از عدم پرداخت مطالباتشان از سوی دولت با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند و از سوی بانک‌ها نیز به دلیل عدم پردخت اقساط معوقه تحت فشار زیادی هستند و به ضامن‌های آنها فشار زیادی وارد شده است.

زرافشانی گفت: به دلیل مشکلات فراوان کشاورزانی که از بانک‌ها، وام دریافت کردند آنها را به عنوان مشتری‌ بد حساب قلمداد کرده و از سوی دیگر اداره برق نیز برق‌ها را به دلیل عدم پردخت هزینه مصرف قطع کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خواستار رسیدگی سریع دولت به این مشکل شد و گفت: کشاورزان استان کرمانشاه بیش از ۵۰ میلیارد تومان از دولت مطالبه دارند و این مطالبه باید ۳ ماه گذشته بعد از تحویل دادن محصول به دولت، پرداخت می‌شد اما تاکنون مطالبه خود را از دولت دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: هر زمان که برای مطالبه و حق و حقوق خود مراجعه می کنیم تنها با وعده‌های امروز و فردا مواجه می‌شوم و هیچ خبری از پرداخت‌ها نیست، اگر دولت انتظار کار تولید و رونق از کشاورزان دارد با این اوضاع هیچ پیشرفت و رونق و فعالیتی به بار نمی‌آید.

رئیس کانون خبرگان کشاورزی استان کرمانشاه افزود: اگر کشاورز بخواهد هر قلم کالا یا نهاده دامی از دولت خریداری کند پیش از هر اقدامی باید هزینه آن را به حساب دولت واریز کند اما هنگامیکه محصول خود را به دولت می‌دهیم خبری از مطالبات و حق و حقوق نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 19 آذر 1394 کد مطلب : 2997003 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین