پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
استاندار کرمانشاه از وتو مصوبه شورای برنامه ریزی استان در خصوص اختصاص پنج درصد از مالیات بر ارزش افزوده شهر کرمانشاه به شهرداری، برای حل مشکلات مالی آن انتقاد کرد.

شعارسال: هوشنگ بازوند در ستاد تسهیل استان که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: نمی شود وزارتخانه ها برای حل سریع مشکلات یک سری اختیارات به استان ها تفویض کنند و بعد در مرکز بدون اینکه در جریان ریز مشکلات باشند با مصوبات شورای برنامه ریزی استان ها مخالفت کنند و تصمیمات و مصوبات قانونی را باطل و رد کنند.

او ادامه داد: اگر قرار باشد با مصوبات استان ها مخالفت شود چرا تشکیل جلسه می دهیم، اینجور باشد هیچ مشکلی در استان ها حل نمی شود.

بازوند با اشاره به اختلافات شهرداری کرمانشاه با شرکت بازیافت، اظهار داشت: وقت ستاد تسهیل نباید صرف حل اختلافات 2 شریک شود، وظیفه ستاد تسهیل برطرف کردن مشکلات بخش خصوصی با ادارات و ارگان های دولتی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه این جلسه از سازمان برنامه و بودجه ، اداره دارایی و مدیرکل دفتر فنی استانداری خواست برای پرداخت 20 درصد از بدهی های ادارات و ارگان های دولتی به شهرداری در راستای حل مشکلات مالی این نهاد، برنامه ریزی و اقدام کنند.

در ادامه این جلسه حقوق معوقه کارگران شرکت راز آوران بررسی و مدیرعامل این شرکت خواستار طلب بدهی 477 و 500 میلیون تومانی اش از شهرداری کرمانشاه و شهرداری سنقر برای پرداخت حقوق معوقه کارکنانش شد.

همچنین بررسی مشکلات مالی شرکت بازیافت و تولید کود آلی، برق رسانی به شرکت ایلیا ذرت، رفع انسداد بانکی شرکت کانی الوند کیمیا، برق رسانی و گاز رسانی به شرکت کشت و صنعت شاد چین، موافقت با احداث سی ان جی در شهر پاوه و ساخت واحد دستگاه خوراک ماهی در حوزه روانسر از جمله دستور کارهای هشتاد و دومین جلسه ستاد تسهیل کرمانشاه بود.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت کرمانشاه در ادامه این جلسه گزارش داد، 18 شرکت مشکل پرداخت حقوق معوقه در استان داشتند که با پیگیری های استانداری و این سازمان تاکنون مشکل حقوق معوقه 13 شرکت حل شده و پنج شرکت باقی مانده تا پایان سال حل خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 7بهمن 1397 ، کدخبر:804932 www.borna.news،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
شهرداری با این همه درامد بازهم کمبود مالی داره کحا صرف میشه این رقم ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین