پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
برخی اخبار واصله از اعضای شورای اسلامی شهر حاکی از آن است که عده‌ای از آنان با شهردار شدن یک نفر از بین خودشان موافق و برخی نیز به‌دلیل تجربه دوران سرپرستی لعل‌بخش، خواستار مدیریت وی بر شهرداری کرمانشاه هستند.
شعار سال: برخی اخبار واصله از اعضای شورای اسلامی شهر حاکی از آن است که عده‌ای از آنان با شهردار شدن یک نفر از بین خودشان موافق و برخی نیز به‌دلیل تجربه دوران سرپرستی لعل‌بخش، خواستار مدیریت وی بر شهرداری کرمانشاه هستند.
 شهر کرمانشاه همیشه دچار چالش مدیریتی بوده است و بعد از استیضاح شعبانی، شهردار سابق کرمانشاه و با انتخاب حامد لعل‌بخش به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه؛ طی یک‌دوره سه ماهه این انتخاب برای شهرداری که دچار رکود و بحران یک ساله شده بود، موجب برقراری شرایط عادی شد.

اوضاع رفته‌رفته پس از چالش‌های فراوان برای انتخاب آرش رضایی به عنوان شهردار کرمانشاه مهیا شد که با این انتخاب بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقد هستند طی سال نخست مدیریت شهری خوب عمل کرد و  برخی نیز معتقد هستند روند نزولی اوضاع مدیریتی از سال دوم با انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی شهر آغاز شد.

عواملی همچون دخالت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر در نحوه مدیریت، سفارشی شدن بعضی انتصابات، اعمال فشار از سوی برخی مدیران استانداری، کاهش درآمد و مشکلات مالی و باج‌خواهی برخی افراد موجب شد مدیریت شهری با حاشیه‌هایی مواجه شود تا در نهایت شهردار کرمانشاه تصمیم به استعفا گرفت و با پافشاری بر تقاضای استعفای خویش، مدیریت شهری را به حاشیه‌سازان آن واگذار کرد.

هر کسی که با فضای مدیریت شهری در کرمانشاه سر و کار داشته باشد، به‌یاد دارد در برهه‌هایی چالش‌هایی برای مدیریت شهری ایجاد شد که با برنامه‌ریزی مرتفع شد و هم‌اکنون نیز این موضوع بسیار مهم است که مدیر شهری توانمند برای نجات شهرداری از بحران باید دارای کارنامه‌ای موفق باشد.

برخی اخبار واصله از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه حاکی از آن است که عده‌ای از آنان با شهردار شدن یک نفر از بین خودشان موافق هستند و برخی نیز به‌دلیل تجربه دوران سرپرستی لعل‌بخش، خواستار مدیریت وی بر شهرداری کرمانشاه هستند، البته در همین زمان کوتاه از پذیرفته شدن استعفای شهردار کرمانشاه، خبرهای دیگری مبنی بر خیز برداشتن افرادی دیگر برای شهردار شدن به‌گوش می‌رسد که این مباحث چندان نمی‌تواند بااهمیت باشد.

به هر حال آن‌چه مهم است انتخاب فردی توانمند، باتجربه و کارآزموده برای به‌دست گرفتن سکان مدیریت شهر کرمانشاه است و بی‌شک از هم‌اکنون نهادهای نظارتی و مراجع قانونی ذی‌ربط باید با دقت اوضاع را پیگیری کنند تا مبادا تجربه‌های تلخ گذشته و نابسامانی در وضعیت مدیریت شهری تکرار شود، چراکه در این‌صورت شهروندان از فرصت‌سوزی‌ها متضرر می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12 تیر 1397، کدخبر: 13970412000186 ، www.kermanshah.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
1
ا.ف75
امیدوارم هر کسی شهردار میشه حدقال باقی بودجه رو برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی بتونه زنده کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این اوج بی درایتی مسئولان است
باید مردم در رای هایشان در شورای شهر دقت کنند
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
خیلی هم فرقی نداره کی شهردار بشه همشون یکی هستن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین