پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه تاکید کرد: شهردار استعفا نداده و با جدیت مشغول به کار است و شورای شهر نیز طرحی برای استیضاح ایشان ندارد.

شعار سال: ابراهیم مرادی با تاکید بر عدم استعفای شهردار کرمانشاه، گفت: بنده سخنگوی شورای شهر هستم و اگر شهردار استعفا داده باشد خبر دارم و اعلام می‌کنم که ایشان تاکنون استعفا نداده است.

وی افزود: آقای رضایی تنها در مصاحبه‌ای عنوان کردند "اگر استعفای من به پیشرفت شهر کمک کند استعفا می‌دهم" اما این به معنی استعفای ایشان نیست و تاکنون استعفا نداده اند.

مرادی تاکید کرد: همچنین شورای شهر کرمانشاه نیز طرحی برای استیضاح شهردار کرمانشاه ندارد و تنها برخی اختلاف نظرها وجود دارد که قرار است در جلسه مشترک با شهردار مطرح شده و رفع شود.

مرادی به مصاحبه برخی اعضای شورای شهر اشاره کرد و افزود: اینکه برخی دوستان می‌گویند که یازده نفر مخالف شهردارند یا موافق شهردار، نظر شخصی آنهاست و نظر شورا نیست.

وی تاکید کرد: هرگونه اظهار نظر از سوی اعضا نظر شخصی آنهاست نه شورا و مرجع صحبت در خصوص شورا تنها رییس یا سخنگوی شورا است.

مرادی تصریح کرد: بنده هم به عنوان سخنگوی شورای شهر اعلام می کنم که شهردار نه استعفا داده و نه قرار است استیضاح شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه هیچ تشنجی بین شهردار و شورای شهر کرمانشاه نیست، گفت: متاسفانه بازیگوشی برخی کانال ها در این زمینه دخیل است، بطور مثال بنده در خصوص حقوق کارگران مصاحبه کردم که حقوق کارگران روزمزد در اولویت قرار گیرد اما نویسنده آن به طور مبالغه آمیز از زبان بنده درج می‌کند که شهردار به داد مردم برسد و چه شده و ...و تا بنده رسیدگی کنم مطلب در همه جا منتشر شده است.

مرادی تاکید کرد: تا به امروز هیچ شورای شهری در کرمانشاه اینقدر با هم تعامل نداشته و هیچ شهرداری اینقدر کار نکرده و هیچ شورا و شهرداری اینقدر با هم تعامل نداشتند.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با تاکید براینکه اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند، گفت: ما ناظر بر عملکرد شهرداری هستیم و هر جا اشتباهی ببینیم که نیاز به استیضاح شهردار باشد استیضاح می‌کنیم و هر جا ایشان هم استعفا بدهند که قانونی و منطقی باشد می‌پذیریم.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر هم هیچ خبری نیست و شهردار با جدیت دارد کار خود را میکند و استعفا نداده است و هیچ طرحی هم برای استیضاح ایشان وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 خرداد 97، کد مطلب: 973-11814-5: www.kermanshah.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
بحث شوراها و ارتباط شان با شهردار در ایران، نوعی بازی زشت و تهوع آور شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین