پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۷۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
فرماندار کرمانشاه اعلام کرد: بر اساس بررسی ها جلسه گذشته شورای شهر از رسمیت خارج شده بود و هنوز شهردار کرمانشاه انتخاب نشده است.

شعار سال: جلسه شورای اسلامی شهر روز یکشنبه به منظور انتخاب شهردار در حالی در ساختمان شهرداری کرمانشاه برگزار شد که سید حجت موسوی اجاق، احسان احسانی، پیمان موسوی اجاق و ابراهیم مرادی پیش از رای گیری برای انتخاب شهردار جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند و اعضای حاضر با شش رای موافق و یک رای ممتنع 'علی حیدر کرمی' را به عنوان شهردار کرمانشاه برگزیدند.
فضل الله رنجبر در رابطه با این جلسه اظهار داشت: فیلم جلسه شورای شهر، صورت جلسه و اظهارات نماینده فرماندار در هیات تصدیق جلسات شوراها مورد بررسی قرار گرفت و رسمیت آن رد شد.
وی افزود: صرف حضور اعضا در شورای شهر در جلسه به معنی رسمیت آن نیست بلکه آنان باید در رای گیری نیز شرکت کنند.
به گفته فرماندار کرمانشاه بر اساس قانون شوراها باید دو سوم اعضای شورای شهر یعنی هشت نفر در رای گیری حاضر باشند تا جلسه رسمیت پیدا کند.
رنجبر عنوان کرد: در بررسی ها مشخص شد که اعضایی که جلسه را ترک کرده اند و رئیس شورای شهر که بدون تایید رسمیت جلسه خبر انتخاب شهردار را اعلام کرد دچار تخلف شده اند و تخلف آنها به هیات رسیدگی به تخلف شوراها ارسال شده است.
وی افزود: اعضای شورای شهر تا دهم مهر ماه برای انتخاب شهردار فرصت دارند و اگر تا این روز نتوانند شهردار کرمانشاه را انتخاب کنند تخلف آنها به هیات رسیدگی به تخلف شوراها ارسال خواهد شد.
از پنجم تیر امسال پس از استعفای 'آرش رضایی' شهردار پیشین کرمانشاه، شورای شهر تاکنون 14 جلسه برای انتخاب شهردار برگزار کرده اما تاکنون برای انتخاب شهردار به اجماع نرسیده اند.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت دو میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 5 مهر 97، کد مطلب: 83046036:www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
مگه میشه :/ هیچی سرجای خودش نیس :/ حالا با شهردار یا بی شهردار وقتی قرار نیس چیزی عوض شه فذقی نمیکنه :/م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
این داستان انتخاب مثل اینکه حالا حالاها قراره کش پیدا کنه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین