پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
دستگاه قضایی حکم برائت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه را از اتهاماتی همچون اخذ وام کلان غیرقانونی و دوشغله بودن را صادر کرد و این پارلمان مردمی تا پایان دوره چهارم به فعالیت خویش ادامه می‌دهد.
شعارسال: شورای اسلامی شهر کرمانشاه طی دوره چهارم با موضوعات مختلفی همراه بوده است که بخشی از این حاشیه‌ها مثبت و برخی منفی بوده است که همه شهروندان و مسؤولان باید به این پارلمان مردمی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری کمک کنند.

مباحث مختلفی از گذشته مبنی بر اخذ وام کلان، دوشغله بودن و برخی تخلفات احتمالی اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شد و اتهاماتی در این موارد به آن‌ها وارد شد که در اغلب رسانه‌های به این موضوعات پرداخته شد و خبرگزاری فارس استان کرمانشاه نیز بنا بر وظیفه ذاتی و عمل به رسالت خویش در زمینه اطلاع‌رسانی، موضوع دوشغله بودن دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه را مطرح کرد.

بی‌شک اغلب رسانه‌ها بنا بر رسالت خبری خویش و عمل به وظیفه خطیر آگاهی‌بخشی به افراد جامعه اقدام به انتشار مطالب مختلف می‌کنند و قطعا تعارفی با هیچ مسؤول یا فردی در انتشار حقایق ندارند، چراکه رسانه‌ها زبان گویای مردم و جامعه هستند و این یک ظرفیت مناسب برای مسؤولان است تا از مطالبات مردم و بازخورد اقدامات خویش مطلع شوند.

دستگاه قضایی به‌عنوان مرجع قانونی قضاوت در مورد اتهامات، تخلفات، جرم‌های احتمالی و احقاق حقوق مردم در مباحث مختلف ورود پیدا کرده و از آن‌جا که قوانین کشور ما مبتنی بر شارع مقدس اسلام است، همه ما به عادلانه بودن قضاوت در کشورمان اطمینان داریم و اغلب اعضای شورای اسلامی شهر در ماه‌های اخیر در شعب دادیاری مورد قضاوت قرار گرفتند تا سرانجام رای قطعی شعبه 18 دادگاه تجدیدنظر استان کرمانشاه برائت این افراد از تمام اتهامات انتسابی را صادر کرد و اثبات شد هیچ‌گونه تخلفی انجام نگرفته است و وکلای مردم در پارلمان مردمی شورای اسلامی شهر به فعالیت خود تا پایان دوره فعلی ادامه می‌دهند.

احتمالا اغلب اعضای فعلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در انتخابات بعدی این پارلمان مردمی کاندید می‌شوند و خود را در مقابل قضاوت مردم قرار خواهند داد، بنابراین صدور حکم قطعی و تعیین‌کننده برائت و انتخاب شهردار جدید که موجب وفاق و هم‌دلی در مجموعه مدیریت شهری شده، می‌تواند یک مسیر بسیار هموار برای خدمت به شهروندان و انجام اقدامات ماندگار ایجاد کند و رضایت عمومی را به‌دنبال داشته باشد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام رضا زین‌الدین، غلام‌رضا باقری، محمد شه‌پرست، آرام حمیدی، محمد نبی‌کمری، اسفندیار زرافشانی، خسرو زرافشانی، سالار احمدزاده، جبار گوهری، سید احسان احسانی، کامبیز غلامی، حسن مرادقلی، کامران ملکی، مازیار رضایی، جواد جعفری، سید حجت‌الله موسوی‌اجاق، قامت پرویزی و رضا حیدریان که اعضای شورای اسلامی شهر در دور سوم و چهارم هستند که طبق رای صادره پرونده کلاسه 9309988315501669 شعبه 18 دادگاه تجدیدنظر استان کرمانشاه تبرئه شدند.

با وجود اثبات انجام نگرفتن تخلف توسط وکلای مردم در شورای اسلامی شهر کرمانشاه و با توجه به الزامات فراوان در موضوعات توسعه شهری، همه ما موظف هستیم برای ایجاد هم‌دلی و انجام اقدامات اثربخش مساعدت کنیم و رسانه‌هایی که احتمالا اقدام به انتشار مطالبی علیه این پارلمان مردمی کرده‌اند، طبق اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای شایسته است به بیان حقیقت رخ داده نیز بپردازند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1395، کدخبر: ۱۳۹۵۰۹۰۲۰۰۰۷۴۴، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهارلو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
گویا درگیری درون گروهی و بین گروهی در شورای شهر کرمانشاه زیاده که چنین شکایاتی دنباله گیری شده. دو شغله بودن و گرفتن وام، در صورتی دنباله گیری می شود که اختلافات بالا گرفته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین