پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
شهردار کرمانشاه گفت: بنا بر وظایفی که بر عهده شهرداری کلانشهرها قرار داده شده باید به سمت استفاده از ظرفیت پروژه‌های مشارکتی حرکت کرد.

شعارسال: شهردار کرمانشاه گفت: بنا بر وظایفی که بر عهده شهرداری کلانشهرها قرار داده شده باید به سمت استفاده از ظرفیت پروژه‌های مشارکتی حرکت کرد.

آرش رضایی اظهار داشت: بنا بر وظایفی که بر عهده شهرداری کلانشهرها قرار داده شده باید به سمت استفاده از ظرفیت پروژه‌های مشارکتی حرکت کرد و این مهم در شهرداری کرمانشاه آغاز شده است.

شهردار کرمانشاه افزود: روند شکل‌گیری پروژه‌های مشارکتی در کلانشهرها مقداری زمان می‌برد، اما ما باید این مسئله را که شهروندان در اداره امور شهری نقش داشته باشند را نهادینه کنیم، چرا که اتکا صرف به منابع ساخت و ساز دیگر جوابگوی نیازهای شهر نیست و مردم ما باید به این مفهوم و باور برسند که در اداره شهر نقش داشته باشند و شاید یکی از گام‌های ابتدایی و مهم آن پرداخت عوارض است که این مسئله و ارتباط بین شهروند و شهرداری قطع است و پرداخت همین عوارض مبنا و اساس توسعه است.

وی ادامه داد: جا دارد از شورای اسلامی شهر حمایت خوبی از این دست پروژه‌ها دارد و همچنین از فرمانداری، مجموعه استانداری و کمیسیون ماده پنج که نگاه مثبتی به پروژه‌های مشارکتی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 13961226000982، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
این پروژه های مشارکتی بدون نظارت دقیق از وزارت کشور باعث میشه که فساد در جامعه افزایش پیدا کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
این کارهای مشارکتی بین سازمان ها در ایران به علت های مختلفی طول میکشه تا به سرانجام خودش برسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین