پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
شهردار کرمانشاه از تغییر نام تقاطع "ده مجنون" به " شهدای مدافع حرم" و افتتاح این تقاطع طی روزهای آینده خبر داد.

شعار سال: آرش رضایی امروز (27 تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده بودن تقاطع " شهدای مدافع حرم" برای افتتاح، گفت: تمامی کارهای این تقاطع انجام شده و تنها لایه آسفالت بالایی مانده که تعمدا تا مشخص شدن زمان بهره برداری به تاخیر انداخته می‌شود تا زمان بهره برداری کار تمیز تحویل شود.

وی افزود: همجنین بحث روشنایی تقاطع نیز مشکلاتی داشت که آن هم در حال انجام است.

شهردار کرمانشاه گفت: 15 تیرماه از روی این تقاطع عبور کردم تا تکمیل بودن آن را نشان دهم.

رضایی از تغییر نام این تقاطع به تقاطع "مدافعان حرم" خبر داد و اظهار کرد: اوایل کارم با امام جمعه کرمانشاه دیداری داشتم و این دیدار همزمان با شهادت دو تن از همشهریان کرمانشاهی در سوریه بود و در آن جلسه قول دادم که یکی از پروژ‌ه‌های ارزشمند شهر را به نام "مدافعان حرم" نامگذاری کنیم.

وی با بیان اینکه این تقاطع قرار بود در سفر پیش روی رییس جمهور افتتاح شود، گفت: به دلیل اهمیت این پروژه قرار شد که افتتاح تقاطع در سایه افتتاح قطار قرار نگیرد و نهایتا طی روزهای آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به گذشت بیش از سه سال از شروع ساخت این پروژه، گفت: طی 30 ماه این پروژه تنها 31 درصد پیشرفت داشت و تنها در 14 ماه گذشته 69 درصد پیشرفت داشته و اکنون پروژه تکمیل شده است.

رضایی در ادامه از شروع عملیات اجرایی اصلاح تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) توسط قرارگاه خاتم(ص) خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع میدان امام(ره) نیز به زودی و بعد از اتمام سونداژ محل دقیق تاسیسات زیرزمینی محل شروع می‌شود.

وی افزود: طراحی این دو تقاطع به همراه سه تقاطع دیگر قبل از انجام بازنگری شد تا مشکلاتی که برای تقاطع امام حسین(ع) پیش آمد، برای تقاطع‌های جدید پیش نیاید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان کرمانشاه، تاریخ انتشار 27 تیر 96 ، کد مطلب: 964-27014-5:www.kermanshah.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین