پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
استاندار لرستان گفت: پروژه خط آهن دورود – بروجرد – خرم آباد یکی از طرح های عمرانی حیاتی و زیربنایی برای دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه و پایدار در این استان است.

شعار سال: پروژه راه آهن دورود بروجرد خرم آباد به طول ۱۳۷ کیلومتر(۱۱۴کیلومتر باضافه ۲۳ کیلومتر آنتن بروجرد) ظرف مدت ۴۸ ماه اجرا و تکمیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتبار لازم و پیش بینی شده برای اجرای این طرح تا مرحله ریل گذاری ۴۶۹ میلیارد تومان است که طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار انجام می شود.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری های انجام شده و تلاش جدی مدیریت اجرایی استان و با توجه به اهمیت این طرح عمرانی مهم و ملی برای استان، از دی ماه سال گذشته به صورت رسمی آغاز شده است.

استاندار لرستان گفت: درهمین زمینه در جلسات و نشست های کاری که با پیمانکار، مجری و مشاوران پروژه برگزار شده، اقدامات لازم برای رفع موانع و مشکلات پیش رو با هدف تسریع در روند اجرا و بهره برداری به موقع این پروژه انجام شده است.

وی افزود: دراین زمینه با توجه به نقش حیاتی و مهمی که این پروژه ریلی در روند رشد و توسعه همه جانبه استان لرستان دارد، دستگاههای اجرایی استان موظف به همکاری و همراهی مطلوب با مجریان پروژه با هدف تسهیل روند کار و سرعت بخشی اجرای پروژه هستند.

بازوند اظهار کرد: راه آهن دورود بروجرد خرم آباد در مجموع دارای هفت ایستگاه با احتساب دو ایستگاه تشکیلاتی در ابتدا و انتهای مسیر است که در طول مسیر ۱۱ هزار و ۷۳۹ متر تونل برای اجرای خط ریلی حفرخواهد شد.

استاندار لرستان افزود: ۲۶ دستگاه تقاطع غیرهمسطح و همچنین ۱۷ پل با یک هزار و ۸۰۰ متر طول از دیگر مشخصات این پروژه ریلی مهم و زیرساختی در استان است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ارجا، تاریخ انتشار:7 اردیبهشت 1393، کد مطلب:784، http://arjanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
خیر، برای سودمند شدن پروژه باید راه آهن درود-بروجرد-ملایر-همدان هم ساخته شود تا هم ارتباط بروجرد با کرمانشاه و خسروی و مدیترانه برقرار شود و هم راه بین راه آهن جنوب به غرب کوتاه شود، بدون ساخت این قطعه راه آهن منطقه کارایی بالای خود را از دست می دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین