پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
مسکن مهر شهرستان سلسله که کلنگ آن در سال 88 به دست وزیر راه و شهرسازی وقت به زمین زده شد، تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

شعار سال:

شهروندان الشتری از گلایه های خود به مسئولان و متولیان امر نسبت به تأخیر در واگذاری این پروژه مهم می گویند:

یکی از شهروندان الشتری در این باره می گوید: دوسال است که در مسکن مهر ثبت نام کرده ایم و لی هنوز مشخص نیست که چه زمانی آن ها را تحویل می دهند و باتوجه به اینکه اکثر افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده اند مستأجر هستند باید وضعیت زندگیشان مشخص شود.

وی افزود: از مدیرکل شهرسازی، آقای ملکی، تقاضا دارم که تکلیف این مردم را روشن کنند هر چند که زحمات زیادی در این باره کشیده اند البته مسکن مهر طرح بسیار عظیمی به خصوص برای مناطق محروم است ولی انشالله که هرچه سریعتر تکمیل شود وتحویل مردم داده شود.

شهروندی دیگر می گوید: ما مستأجرهستیم، خواهشمندیم مسئولین تکلیف قراردادهایی را که با ما بسته اند روشن کنند.

یکی دیگر از اهالی شهر الشتر با اظهار نگرانی از این وضعیت گفت: می خواهیم بدانیم مشکل مسکن مهر چیست؟ چرا یک سال بیشتر است که ثبت نام کرده ایم و هیچ خبری نیست، ما واقعاً نمی دانیم که چه چیزی باعث ایجاد این وقفه شده است.

وی افزود: من اجاره نشین هستم و ماهیانه مبلغ زیادی را بابت کرایه خانه می پردازم و شرایط برای ما سخت شده است لطفاً مسئولین تکلیف ما را روشن کنند.

از دیگر متقاضیان مسکن مهر الشتر در مصاحبه با خبرنگار ما می گوید: دوسال پیش پول مسکن مهر را پرداخت کرده ام، من این پول را وام گرفته بودم و هم اکنون هم اجاره خانه پرداخت می کنم و هم قسط وام، متأسفانه مسئولین تکلیف ما را روشن نمی کنند.

در رابطه با انعکاس دغدغه های مردم به مسئولین، به سراغ فرماندار الشتر رفتیم تا علت تأخیر در واگذاری مسکن مهر را جویا شویم.

اردشیر صفاپور در ارتباط با این پروژه به خبرنگار ما گفت: پروژه مسکن مهر شهر الشتر در سال 88 توسط وزیر راه و شهرسازی وقت کلنگ زنی شده است و تاکنون این پروژه حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار سلسله با بیان اینکه مسکن مهر الشتر یکی از پروژه های استانی است که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است گفت: خدمات عمومی ین پروژه از قبیل آب، برق و گاز در حال انجام است.

وی یکی از عوامل به تأخیر افتادن تحویل مسکن مهر الشتر را بحث آورده های متقاضیان عنوان و تصریح کرد: از کسانی که سرمایه گذاری کرده اند می خواهیم تا قدر سهم خود را پرداخت نمایند تا هرچه سریعتر این پروژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

صفاپور مساحت کل پروژه مسکن مهر 448 واحدی الشتر را پنج هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: این واحدها در 28 بلوک و در فضایی بسیار مناسب ساخته شده است و البته مشکل عمده ای که وجود دارد مربوط به شبکه فاضلاب شهری می شود که در حال انجام است و پیش بینی می شود در چند ماه آینده آماده بهره برداری شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی-خبری سفیر افلاک ، تاریخ انتشار 5 آذر 1395، کد مطلب:۱۹۴۴۸ : www.safireaflak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین