پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کوهدشت به ریاست فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت و با حضور دکتر ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت و مدیران عضو این کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

شعار سال:


در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت ضمن بیان مشکلات فرهنگی گفت: بودجه کافی برای اجرای برنامه های فرهنگی در تقسیم بندی بودجه دیده نشده است.
وی رعایت عدالت در توزیع بودجه را شرط اساسی برشمرد و افزود: انتظار داریم تقسیم بندی بودجه به گونه ای باشد که به نفع شهرستان باشد.

مهندس فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: امسال از محل تملک سرمایه ای و دو درصد نفت و توازن ردیف استانی مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی، تولیدی، فرهنگی و … اختصاص داده شده است.
وی در ادامه افزود: شهرستان کوهدشت امسال برای اولین بار از نظر بودجه بعد از خرم آباد و بروجرد رتبه سوم را دارد که جا دارد از زحمات ارزنده جناب استاندار تقدیر و تشکر نماییم.
وی کوهدشت را یکی از مناطق محروم قلمداد کرد و افزود: عمده ی مشکلات کوهدشت عبارتند از : بیکاری، نبود صنعت، نبود راه های ارتباطی مناسب، کمبود آب شرب، کشاورزی و …
فردی بیرانوند یکی از دلایل موفقیت در بحث جذب بودجه را پیگیری مستمر دانست و گفت: بیشترین اعتبارات مربوط به بخش راه، جهاد کشاورزی و آب می باشد.
وی در پایان ضمن اعلام حمایت تمام قد از مدیران، اظهار داشت: مدیران در جهت جذب اعتبارات ملی غافل نباشند.

دکتر الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در انجام امورات مردم کوتاهی نکنیم.
وی در ادامه ضمن درخواست از مدیران شهرستان برای جذب جهت بودجه و اعتبار افزود: از فرماندار محترم خواهش می کنیم به مدیرانی که در این زمینه فعال نیستند تذکر داده شود و مدیران فعال نیز تشویق شوند.
وی افزود: در بحث تأمین آب برای شهرستان، دو موضوع مهم بحث سد معشوره و برداشت آب از رودخانه سیمره را در دستور کار داریم.
وی در پایان اظهار داشت: شهرستان کوهدشت در بحث تخصیص آب در کشور به شدت مورد ظلم قرار گرفته است و به همین خاطر به شدت از اداره کل امور آب استان گله مند هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی-خبری وهار، تاریخ انتشار 25 مرداد 1395، کد مطلب: 6378: www.vehar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین