پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: امدادرسانی به 5600 نفر و اسکان اضطراری 2500 نفر در این چند روز صورت گرفته است.
شعار سال: علی‌اصغر احمدی دقایقی پیش در حاشیه جلسه ستاد بحران استان لرستان در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه حجم بارندگی در 12 استان کشور به شدت بوده اما 9 استان به گونه‌ای بود ه احساس نگرانی نداشته‌ایم و بارش در 3 استان لرستان، ایلام و خوزستان متفاوت بوده است.

وی عنوان کرد: بازش بیش از 150 میلیمتری در استان لرستان و سرریز سد دز در استان خوزستان باعث شد که امروز ما به استان خوزستان و لرستان سفر کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه 6 اردوگاه اضطراری در استان خوزستان برای اسکان روستاهای حاشیه سد دز راه‌اندازی شده است تا در صورت نیاز آنها را به آ‌نجا منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: بارش باران در استان لرستان نیز باعث جاری شدن سیل و خسارت به روستاهای شهرستان‌های نورآباد، الاشتر، خرم‌آباد، کوهدشت، دوره چگینی، پلدختر، دورود، بروجرد و ... شده است.

احمدی یادآور شد: با توجه به اینکه حجم بارندگی‌ها بالا بوده اما ما تلفات آن چنانی نداشتیم و تنها دو نفر در ایلام در این حادثه جان باختند.

این مسئول یادآور شد: امدادرسانی به 5600 نفر و اسکان اضطراری 2500 نفر در این چند روز صورت گرفته است.

وی به بحث امداد هوایی اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است تا چند فروند بالگرد هوایی برای هلال‌احمر کشور خریداری کنیم و اگر این تعداد خریداری شد استان لرستان یکی از استان‌هایی است که در اولویت اختصاص بالگرد قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395، کد مطلب: 13950127000698، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین