پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸
اصلاح‌طلبان کرمانشاه در مقابل شهردار تازه‌کار کرمانشاه قد علم کرده‌اند و برایش شاخه و شانه می‌کشند.

شعار سال: شهر بی‌شهردار کرمانشاه معلوم نیست برای اصلاح‌طلبان چه منفتعی دارد که این‌گونه سنگ انحلال شورای شهر و لغو حکم شهردار تازه انتخاب شده را به سینه می‌زنند.

تازه بعد از 183 روز از استعفای شهردار سابق شهر کرمانشاه، کلید بلدیه به دستان «سعید طلوعی» سپرده شد؛ شورای شهری‌ها که بعد از تمام جنجال و تعلل‌هایشان در موعد مقرر سه ماهه نتوانستند به اجماع برای انتخاب شهردار برسند با فرصت هیات حل اختلاف در وقت طلایی طلوعی را به کرسی شهرداری نشاندند.

در این میان برخی از اصلاح‌طلبان که در این مدت تا توانستند بر طبل انحلال شورای شهر کوبیدند و پاپیچشان شدند، بعد از این انتخاب بنای تخریب و تهمت به سعید طلوعی از مدیران موفق شهرداری تهران را گذاشتند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

همسویی و هم صدایی آنها با رسانه‌های ضدانقلاب در اعتراض به انتصاب طلوعی علامت سوال بزرگی را در برابر نیت خیرخواهانه یا سوءنیت آنها قرار می‌دهد.

آنهایی که با فرافکنی و تشویش اذهان عمومی در بحث انحلال شورا سنگ تمام گذاشتند، این بار از در طلبکار وارد شدند با ادعای اینکه «اعضای شورای شهر را از انتخاب طلوعی پشیمان می‌کنیم»!!

قطعا آنها برای تخریب شهردار جدید که به احتمال زیاد منافعشان را به خطر انداخته است در امور شهرداری با نفوذی که دارند کارشکنی‌هایی خواهند کرد و چوب لای چرخ شهردار تازه‌کار خواهند گذاشت، اما اینکه آنها در چه حدی هستند که اینگونه بخواهند شورا را مواخذه کنند و خط و نشان و شاخ و شانه برای شهردار و شورا بکشند را باید رده‌های امنیتی و دستگاه‌های نظارتی پاسخ بدهند.

شورا منتخب مردم است و مهمترین وظیفه‌اش انتخاب شهردار است؛ سعید طلوعی هم منتخب همین شورای شهر است و هرکس به فکر منافع مردم است باید به انتخاب منتخبان آنها هم احترام بگذارد، در غیر این صورت مسلما به فکر منافع شخصی است که با این انتخاب از آنها سلب شده است.

ضمنا این افراد معلوم‌الحال قبلا هم با تهدید و تخریب استانداران قبلی بعد از یک مدت که به نان و نوایی می‌رسیدند دست از این کار می‌کشیدند و طرفدار پر و پا قرصش می‌شدند و پر واضح است که در ماجرای شهردار هم به دنبال زهرچشم گرفتن هستند تا خواسته‌هایشان برآورده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مرصادنیوز، تاریخ 11 دی 97، کد مطلب: 365206:www.mersadnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین