پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: وجود رهبر مقتدر عنایت خداوند و عمل صالح مردم باعث آرامش، تقویت و تحکیم پایه های انقلاب و ایران در دنیا شده است
شعارسال:سخنگوی قوه قضائیه گفت: دلارهای سعودی برای ناامن کردن ایران کاری از پیش نبرده است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: وجود رهبر مقتدر عنایت خداوند و عمل صالح مردم باعث آرامش، تقویت و تحکیم پایه های انقلاب و ایران در دنیا شده است.

معاون اول قوه قضائیه با انتقاد از توهین ترامپ به برخی کشورهای عربی افزود: از توهین های رئیس جمهور آمریکا نسبت به برخی کشورهای عربی خوشحال نیستم و این در شأن جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه تسلیم شدن در مقابل دشمنان عقب ماندگی دارد خاطرنشان کرد: دلارهای سعودی برای ناامن کردن ایران نتوانست کاری بکند.

وی با بیان اینکه دشمن اقتصاد و معیشت و جنگ روانی را هدف قرار داده است اظهارداشت: من به همکاران پیشنهاد می کنم صبر داشته باشند و با آرامش و احترام با مردم برخورد کنند.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به جایگاه مهم قضات تاکید کرد: قضات پیوسته باید به یاد خدا باشند و از قرآن، نماز، پیامبر و دعا استمداد طلب کنند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: کار قضاوت سخت است و با امکانات کم، تجهیزات ناقص، توقع بحق مردم، نیروی انسانی کم و... باعث ایجاد مشکلات زیادی در حوزه قضایی شده است و ضروری است سایر دستگاه‌ها به این حوزه کمک کنند.

وی با بیان اینکه تسریع در اجرای احکام باید در دستور کار قرار گیرد و احکام را زودتر اجرا بکنید عنوان کرد:جا دارد از زحمات همه سربازان گمنام وزارت اطلاعات، ضابطان قضایی، سازمان اطلاعات سپاه و همه نیروهای که به قوه قضائیه کمک می کنند تشکر کنم.

حجت الاسلام اژه‌ای خواستار تقویت اطلاع رسانی در حوزه دستگاه قضایی استان شد و گفت: الان به عنوان مثال یک محموله کشف و به افکار عمومی اطلاع رسانی می شود و اما بعد از یکسال نتیجه این برخورد و دستگیری در اختیار مردم قرار می گیرد و این روند باید اصلاح شود.

معاون اول دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به قضات با بیان اینکه قرارهای صادره متناسب باشد افزود: دشمن معیشت و اقتصاد مردم و جنگ روانی را هدف قرار داده و همه دستگاه‌ها، مسئولان و متولیان امر باید در مسیر مبارزه و تقویت تولید داخلی هماهنگ و همراه باشند.

حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه مسئولان دستگاه قضایی در کمک به اشتغال، تولید و اقتصاد باید پیشگام باشند و زمینه های تسهیل این مهم را فراهم آورند گفت: از این فضای مجازی که آسیب های جدی دارد باید خیلی مراقبت کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار17مهر97، کد خبر: 425138 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
ا.ف75
دست امداد خدا مشخصه در امنیت مرز های ما
وگرنه الان بدتر از سوریه بودیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
یعنی آمریکا در این ی مورد برخورد بسیار خوبی داشته با آل سعود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
فعلا که داره مث برق میگ میگ کنان از کنار اقتصاد ما میگذره

س ی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
آرامش مردم نیاز به ثبات اقتصادی داره.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
خب حالا که اینقدر با تدبیر هستید وضعیت اقتصادی رو هم یکم رو به ثبات ببرین
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین