پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه حزب الهی‌ها بهترین هنرمندها هستند، تاکید کرد: کی با اصل کنسرت و هنر مخالف است؟ شما ببینید با ادعای طرفداری از هنر ابتذال ترویج می‌شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در همایش دیدار با خانواده شهدا ضمن گرامیداشت خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: شما خانواده شهدا می‌دانید زینب چه کشید؛ در آستانه روز قدس هستیم، به عظمت این روز از خدا توفیق می‌خواهیم در این وظیفه ملی و مذهبی شرکت کنیم و با این حضور گوشه‌ای از دِین شهدا را ادا کنیم.

وی افزود: هفته قوه قضاییه را تبریک عرض می‌کنم و یاد و خاطره همه شهدای قوه قضاییه را گرامی می‌دارم. در هفته پایانی ماه رمضان هستیم، از خداوند خواستاریم اگر نتوانستیم از روزهای گذشته بهره ببریم، در این شب‌های آینده از فضل الهی بهره‌مند شویم. تشکر می‌کنم از شما حضار گرامی و از حضور برادر بزرگم شهید زنده حجت‌الاسلام باقانی.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: همه وجود ما بدهکار است، همه وجودم اگر صرف شود نتوانستم ذره‌ای از وظیفه خودم را در قبال اسلام و نظام و این عزیزان ادا کنم. همه شما می‌دانید برای چه فرزندان و بستگان شما شهید شدند، چرا وابستگانتان جانباز شدند، چرا بعضی از کسان شما سال‌ها زیر چنگال صدام به عنوان آزاده متحمل شدید، و همه رزمندگان می‌دانند چرا جنگیدند. امروز برای ادامه این مسیر وظیفه ما چیست؟

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: نظام سلطه امروز به سرکردگی آمریکا بیش از گذشته نسبت به این انقلاب و نظام و این رهبر عناد و کینه پیدا کرده، چون فکر می‌کرد این انقلاب مانند دیگر انقلاب‌ها با تهدید راهش تغییر می‌کند، چندین سال گذشت متوجه شد این رهبر و این ملت با سایر انقلاب‌ها و سایر ملت‌ها متفاوت است، از روزهای اول انقلاب پول‌ها و اموال را بلوکه کردند اما مردم پیش رفتند، جنگ داخلی را کنار جنگ خارجی تحمیل کردند.

وی افزود: این ملت زنده و مقاوم همچنان به راه خود ادامه می‌دهد، از ستون پنجم استفاده کردند و تحریم‌ها را آغاز کردند و شخصیت‌ها را ترور کردند، ولی افاقه نکرد، امروز عناد و کینه‌اش به رهبر و مردم بیشتر شده. امروز جنگ نرم و جنگ سخت را درهم آمیخته، می‌داند اسلام ناب مرزها را درهم نوردیده، یک لشگر به نام علویون‌، حیدریون و فاطمیون از اسلام ناب حمایت می‌کند. نهایت تلاش را کردند که جنگ نرم و سخت را با هم درآویزد و وارد مقابله با نظامی که امروز صادر شده بپردازد.

محسنی اژه‌ای گفت: در سوریه چه کسانی علیه یک نظام می‌جنگند؟ در لبنان و عراق و افغانستان چه کار کردند؟ آن‌جا که زورشان می‌رسد با جنگ سخت، آن‌جا که قدرتش را ندارند مثل ایران بعد از به کارگیری سلاح و تحریم که کارگر نشد، جنگ نرم را پیشه کردند. مانع بزرگ مقابل جنگ نرم دشمن چیست؟ جنگ نرم توپ و مسلسل نیست، یکی بصیرت است، بصیرت یک عامل بزرگ در این موضوع است.

وی تاکید کرد: از طریق اشکال مختلف و رسانه‌ها و سایت حق و باطل را چنان در هم می‌آمیزند که حتی برای برخی افراد متدین و خوب قامض می‌شود که کدام حق است؟ یک خبر را چنان به خانواده‌ها پمپاژ می‌کند بدون اینکه بدانند این خبر صحیح است یا خیر؟ گاهی فضا را چنان مشوش می‌کنند که برای آن‌ها که اهل غفلتند مشکل ایجاد کند که کجا زمین دشمن و یار است. مقام معظم رهبری در موضوع فتنه بر بصیرت تاکید داشتند، عده‌ای می‌گفتند چقدر بصیرت بصیرت. بله اکثر ما بصیرت دارند ولی دشمن تلاش می‌کند واقعیت را مشتبه کند.

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: می‌گویند جنگ دیگر تمام شد و بسیج برای چه است؟ تلاش می‌کنند روحیه انقلابی را از ما بگیرند، اگر یک عزیزی برنامه‌ای درباره شهدا برگزار کند عده‌ای می‌گویند چرا همش گریه شادی می‌خواهیم، برخی مسئولان عالی ما به این سمت می‌روند و می‌گویند چرا همش گریه، شادی می‌خواهیم کنسرت می‌خواهیم، بسیج چیست؟ سپاه چیست؟ گاهی وقت‌ها درباره برگزاری کنسرت چه کارهایی می‌کنند، کی با اصل کنسرت و هنر مخالف است، حزب الهی‌ها بهترین هنرمندها هستند ولی شما ببینید با ادعای طرفداری از هنر ابتذال ترویج می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: کاری کردند خانواده شهید بگوید من خانواده شهیدم یا حجاب درست دارم خجالت بکشد، وقتی من کارگزار حکومت ٢٠٠ ملیون بگیرم اصلاً رنج فقیر را درک می‌کند؟ دارند ما را به سمت دنیا طلبی گرایش می‌دهند، با گرایش دادن ما به مسائل شیطانی و غافل کردن از هدف اصلی که شهدای ما چرا جانشان را داده‌اند؟ مانع پیشرف دشمن در جنگ نرم استقامت است، تمام تلاش امروز دشمن این است امریکا یک روزی ٢٨ مرداد کودتا کرد و دیگر رفت و جنایت‌هایش تا امروز فراموش شود، همه تلاش هست جنایت‌های امریکا فراموش شود، تلاش می‌کنند آنان را که استقامت می‌کند را به عنوان تندرو معرفی کنند، امروز اگر ما می‌خواهیم پیروز شویم روحیه انقلابی و بصیرتمان را باید حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مطلب سوم در جنگ نرم استقامت است که مهم است بارها راجع آن شنیدید تمام تلاش دشمن این است بگوید آمریکا کودتا 32 کرد و رفت و کاری کنند جنایت‌های آمریکا فراموش شود آمریکا در منطقه چه می‌کند سعی دارند رنگ لعابی به آمریکا بدهند تا تنفر مردم از آمریکا کم سود و القا کنند دیگر آن آمریکا نیست و دیگر آن شیطان بزرگ نیست جرأت ندارند بگویند امام اشتباه کرده و کسی که استقامت می‌کند را تندرو قلمداد می‌کند.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در جنگ نرم پیروز شویم باید روحیه انقلابی بصیرت و استقامت حفظ کنیم. خیلی از خانواده‌های ترور هستند یادم نمی‌رود آن زمان خانواده شما سمت دادگاه انقلاب می‌رود امید نداشتی شب برگردد از محل کار می‌آمدیم امید به بازگشت نداشتیم صبح خبر می‌گرفتیم کسی ترور نشد حسین فارسیان جلوی خانه ترور کردند و نمونه‌های بسیار دیگر. خیلی از خانواده‌ها دلشان می‌لرزید ملت با متانت و روحیه انقلابی این مشکلات پشت سر گذاشت.

وی گفت: این روحیه بود که همه نقشه‌های دشمن نقشه بر آب کرد این روحیه بود که امروز ایران اسلامی امنیت دارد. بسیاری از جوانان ما سال‌های 60 را نمی‌توانند تصور کنند این صحنه اتفاق مجلس را دیدند کمی خس کردند اما این داعش که امروز دیدید زنده زنده در گور می‌کند به زن و مرد رحم نمی‌کند منافقین در آن زمان همان کار را می‌کردن افرادی را سوزاندند پوست سرکردند افراد را برای اینکه فقط چهره انقلابی داشتند ترور کردند فردی را ترور کردند چون اسمش بهشتی بود.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: امروز پاسداران وقتی می‌خواهند یک موشک به سمت داعش شلیک کنند از طرف فرماندهی کل قوا دستور می‌رسد، جایی را بزنید که نکند بیگناهی کشته شود. به والله اگر امروز دشمن فرصت کند از دیروز بدتر می‌کنند، اگر آمریکا دستش به ایران برسد از دیروز بدتر عمل میکند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک ، تاریخ انتشار 1تیر 96، کدمطلب:۷۰۶۰۷۷، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
ضمن تایید صحبت های آقای اژه ای ، معتقدم که باید برای جلوگیری از اعمال سلیقه، این حوزه را کاملا شفاف کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین