پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی، گفت: برخی به دنبال شبیه سازی برای شهید مظلوم بهشتی هستند.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به هفته قوه قضائیه، ضمن تبریک این هفته به زحمتکشان دستگاه قضایی گفت: مساله قضاوت، مساله بسیار مهمی است و قطعا قضات ورامین بر این مساله اشراف دارند، مردم عزیز نیز توجه کنند که دعاوی فیمابین را بر اساس تعالیم اسلامی و سنت های گذشتگان حل کرده و تا حد امکان شکایات خود را به دستگاه قضایی ارجاع ندهند.

وی افزود: مردم در اختلافات خانوادگی، مالی و امثال آن ها، بزرگترهای فامیل و غیر فامیل را به عنوان حکم در نظر گرفته و مشکلات را به صورت کدخدامنشی حل کرده و در حد امکان به دادگاه مراجعه نکنند.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر تسریع دستگاه قضایی در پاسخگویی به پرونده ها، گفت: تاخیر در رسیدگی به پرونده ها، ضررهای فراوانی به همراه خواهد داشت، مردم از دستگاه قضایی انتظار قاطعیت همراه با سرعت به خصوص در جرائم اخلاقی و اقتصادی را دارند، دستگاه قضایی از اجرای عدالت به عنوان وظیفه اصلی خود هیچ نگرانی نداشته باشد، قطعا برخی افراد سودجو و فرصت طلب که دستگاه قضایی را برخلاف منافع خود می بینند، سعی می کنند با جو سازی ها، از برخورد دستگاه قضایی با مجرمان جلوگیری کنند.

وی با بیان این که حقوق های نجومی، سوء استفاده از فضای مجازی، برخی تحرکات علیه مبانی دینی و اعتقادی و جرائمی از این دست مردم را نگران کرده است، افزود: نباید در برخورد با این گونه جرائم تسامح کرد، صحیح نیست برخی صاحبان قدرت و ثروت دستگاه قضایی را به دلیل پیگیری برخی پرونده ها مورد تهدید قرار دهند، من با صراحت اعلام می کنم، مردم از دستگاه قضایی می خواهند هرکس در هرجایگاهی باشد، در صورت لزوم به دادگاه احضار کرده و به جرائم آن ها رسیدگی کند.

محمودی گفت: اگر چنین نشود، اعتماد مردم به نظام سست شده و اعتقاد مردم تضعیف خواهد شد، لذا از دستگاه قضایی انتظار داریم به طور دقیق به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند.

وی سپس به هفته حقوق بشر امریکایی اشاره کرد و گفت: از ششم تیرماه و همزمان با سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری آغاز شده و تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد، اظهار داشت: مراسم متمرکز هفته حقوق بشر آمریکایی فردا، چهارشنبه در تهران برگزار می شود.

برخی به دنبال شبیه سازی برای شهید بهشتی مظلوم هستند

امام جمعه موقت ورامین افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، در این هفته شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، شهید محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس بودیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی همواره با توده منافقین، لیبرال های وابسته و گروه های منحرف و ترورهای ناجوانمردانه مواجه بوده است، حوادث دهه 60 باید برای نسل امروز بازگو شود، منافقین در خیابان ها به کارگر، کاسب و اقشار مردم رحم نمی کردند و ما 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کردیم، مرور این حوادث سبب می شود که امروز عبرت بگیریم، امریکا همان امریکا است، ترامپ با اوباما، بوش، ریگان و کارتر فرقی ندارد و همه آدم صهیونیست ها هستند و هرکس امروز به امریکا اعتماد کند به کشور خیانت کرده است.

محمودی گفت: متاسفانه برخی برای رسیدن به قدرت، به ارزش های انقلاب اسلامی چوب تاراج زده و سعی در تطهیر چهره امریکا و منافقین را دارند و درون کشور نقش نفوذی امریکا را بازی می کنند، همه دستگاه های نظام و قوای سه گانه باید این افراد را از مراکز تصمیم گیری و اجرایی دور کنند، اگر در برخورد با منافقین، فریب خوردگان امریکا، فرصت طلب ها و فتنه گران کوتاهی شود، در صورت لزوم ملت ایران با اراده آهنین پاسخ دندان شکنی به کوتاهی کنندگان خواهند داد.

وی با اشاره به مسائل داخلی گفت: از دولت محترم انتظار می رود، با دوری از حاشیه ها و در چارچوب رهنمودهای رهبری به فکر خدمت به مردم باشند، مردم استحقاق خدمت را دارند و اگر به مردم خدمت نکنیم باید در قیامت پاسخگو باشیم، این که هر روز یکی از روزنامه های زنجیره ایی یک موضوع فرعی را به موضوعی مهم تبدیل سازند اشتباه است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: برخی به دنبال شبیه سازی برای شهید بهشتی مظلوم هستند، شبیه شهید بهشتی، خود ایشان بود و بس، بهشتی فریاد ضد امریکایی داشت، فانی در امام(ره) بود، شهید بهشتی به خاطر پایبندی به اصول مورد حمله لیبرال ها و منافقین بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 تیر 96، کد مطلب: 4017355:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین