پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
مدیر کل دادگستری استان ایلام در مراسم هفتم تیر گفت: مبارزه با اراذل، اوباش و متجاوزان به نوامیس مردم با قاطعیت دنبال می‌شود.

شعار سال: محمد رزم امروز در مراسم بزرگداشت هفتم تیر اظهار داشت: مبارزه با اراذل، اوباش و متجاوزان به نوامیس مردم با قاطعیت دنبال می شود.

وی گفت: شهید بهشتی شخصیتی انقلابی، متفکر و سیاستمداری کم نظیر در تاریخ انقلاب است که عمر خود را وقف انقلاب و اسلام کرد و در این راه به شهادت رسید.

مدیر کل دادگستری استان ایلام تصریح کرد:‌ شهید بهشتی معمار بزرگ قانون اساسی است و از شخصیت های تأثیرگذاری در انقلاب محسوب می شود که شهید راه عدات و اجرای حدود الهی است.

وی افزود: دادگستری استان و دادسراهای عمومی و انقلاب در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در جهت حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع مشغول به خدمت می باشند.

رزم ادامه داد: مبارزه با اراذل، اوباش و متجاوزان به نوامیس مردم با قاطعیت دنبال می شود و در این راستا به زودی چهار متجاوز به نوامیس مردم در ملا عام اعدام می‌شوند.

حجت الاسلام دکتر مهدی اکبرنژاد دیگر سخنران این مراسم اظهار داشت: شهید بهشتی چهره درخشان و برجسته انقلاب بود که کج اندیشان نگذاشتند ملت از تفکر و صلابت ایشان بهره ببرند و وی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه ایشان مایه دلگرمی دوستان و خشم دشمنان انقلاب بود ادامه داد: حقایق موجود در دنیا مظلومیت ملت ایران را برای جهانیان ثابت کرده است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امروز پرورش دهندگان و حامیان تروریسم مدعیان دورغین و مدافعان حقوق بشر شده اند در حالی که خود ناقضان اصلی حقوق بشر در دنیا هستند.

اکبر نژاد با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: امروز در نظام اسلامی ایران خدمات ارزشمندی صورت گرفته و برای احقاق حقوق کامل مردم باید زمینه های کاهش جرم و بزهکاری فراهم شود.

وی بیان کرد: باید فضایی ایجاد شود که جرم به حداقل برسد و در این جهت از سوی متولیان امر تلاش‌های بیشتری صورت گیرد و بستر سازی برای از بین رفتن جرم و بزهکاری در جامعه در اولویت قرار گیرد.

رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام تصریح کرد: آگاهی بخشی به مردم برای کاهش جرایم از ضروریات جامعه است به طوری که باید مهارت های زندگی به نسل جوان آموزش داده شود تا میزان اختلافات خانوادگی و مسئله طلاق به حداقل برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 1448046:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین