پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۶۰ استارت‌آپ جدید در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: علاوه بر آن در تلاش هستیم تا با کمک وزارت بهداشت، بازار جدیدی به نام بازار سلامت برای دانش‌آموختگان این حوزه فراهم کنیم

شعارسال:معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۶۰ استارت‌آپ جدید در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: علاوه بر آن در تلاش هستیم تا با کمک وزارت بهداشت، بازار جدیدی به نام بازار سلامت برای دانش‌آموختگان این حوزه فراهم کنیم.

دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه این وزارتخانه در پنج سال اخیر همراه ما بوده، افزود: علاوه بر آن وزارت بهداشت با حضور در پارک فناوری پردیس مشارکتی در زمینه ایجاد شبکه سلامت داشته است و تاکنون این وزارتخانه در حوزه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی با این معاونت همکاری داشته است.

ستاری با بیان اینکه سلامت دیجیتال یک بحث بسیار مهم در دنیا محسوب می‌شود، اضافه کرد: این امر به گونه‌ای است که ضریب نفوذ سلامت دیجیتال در دنیا ۲۸ درصد و ضریب نفوذ فروش اینترنتی ۲۲ درصد اعلام شده است. این امر نشان می‌دهد که سلامت دیجیتال اولویت زیادی در کسب و کارهای نوین دارد.

وی با اشاره به حرکت ایران در توسعه کسب و کارها در حوزه سلامت دیجیتال، خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر برنامه‌های گسترده‌ای در کشور آغاز کردیم، به گونه‌ای که چند استارت‌آپ جدید آغاز به کار کردند و این نشان‌دهنده پتانسیل کشور برای رشد این حوزه است.

معاون علمی رییس‌جمهور با اشاره به تولید حسگرها و سخت‌افزارها برای انجام انواع اندازه‌گیری‌های حوزه پزشکی، یادآور شد: این تکنیک‌ها موجب شده است تا روش‌های تشخیص متحول شود، ضمن آنکه موجب پیوند مهندسان با پزشکان در محیط بیمارستانی شده است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان از آمادگی معاونت علمی در توسعه شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه سلامت دیجیتال خبر داد و گفت: حوزه سلامت دیجیتال حوزه بسیار مهمی است و می‌توانید با ایجاد اکوسیستم جدید دانش‌بنیان بازار جدیدی به نام بازار سلامت با نظارت وزارت بهداشت ایجاد کنید.

ستاری توسعه بازار سلامت را موجب ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی دانست و ادامه داد: افراد مستعدی که می‌خواهند سرویس‌های مناسب در حوزه سلامت ارائه دهند، این اکوسیستم به آنها کمک خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار17مهر97، کد خبر: 97071709852،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین