پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
یک روزنامه ویتنامی از سفر هیأت آمریکایی صهیونیستی به اوکراین برای اطلاع یافتن از جزئیات تاکتیکی و فنی سامانه اس ۳۰۰ روسیه که به تازگی به ارتش سوریه تحویل داده شده خبر داد.در ادامه این گزارش آمده است: اوکراین تلاش دارد تا قدرت نظامی روسیه را تحت تأثیر قرار دهد بنابراین اقدام به ارائه اطلاعات درباره سامانه موشکی اس ۳۰۰ به آمریکا و اسرائیل می کند.

شعار سال: روزنامه ویتنامی «Soho News» در گزارشی نوشت: یک هیأت مشترک آمریکایی اسرائیلی اخیرا برای اطلاع یافتن از جزئیات سامانه موشکی اس ۳۰۰ روسیه که به تازگی به ارتش سوریه تحویل داده شده به اوکراین سفر کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: اوکراین تلاش دارد تا قدرت نظامی روسیه را تحت تأثیر قرار دهد بنابراین اقدام به ارائه اطلاعات درباره سامانه موشکی اس ۳۰۰ به آمریکا و اسرائیل می کند.

بر اساس این گزارش، اوکراینی ها، اعضای هیأت آمریکایی و اسرائیلی را در جریان نکات تاکتیکی و فنی این سامانه قرار دادند.

منابع اعلام کردند که هیأت صهیونیستی در جریان این سفر به این نتیجه رسیده که سامانه اس ۳۰۰ روسیه نمی تواند جنگنده های نسل پنجم F-۳۵ Lightening II این رژیم را سرنگون کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 19مهر 97، کدمطلب: 4427242، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
ا.ف75
این یعنی عمق نفوذ صهیونیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین