پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۶
محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در بیست‌وششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه بیکاری مهم‌ترین مشکل کنونی کشور است گفت: بحث تحریم و مشکلات مدیریتی باعث وضعیتی است که اکنون برکشور حاکم است و آذربایجان‌غربی هم از آن مستثنی نیست.

شعارسال: محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در بیست‌وششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه بیکاری مهم‌ترین مشکل کنونی کشور است گفت: بحث تحریم و مشکلات مدیریتی باعث وضعیتی است که اکنون برکشور حاکم است و آذربایجان‌غربی هم از آن مستثنی نیست.

وی افزود: ۱۰ سال درگیری داخلی بعد از جنگ و به هم خوردن ترکیب جمعیتی این استان و همچنین دامن زدن به بحث قومیتی و مذهبی آذربایجان غربی را دچار فقر و بی‌کاری بیشتری نسبت به دیگر نقاط کشور کرده است.

شهریاری ادامه داد: برخلاف آنچه آمارهایی درمورد استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی و ۱۲ درصد بودن بی‌کاری منتشر می‌شود، رقم بیکاری و جوان تر شدن پست های مدیریتی واقعیت ندارد با این حال دنبال مشارکت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی هستیم که البته برخی با دامن زدن بر شایعات و انتشار مطالب خلاف واقع مانع از این اتفاق می‌شوند ضمن اینکه مصوبه شورای عالی کشور مانع انتخاب مدیر جوان در سمت مدیریتی می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی در خاتمه گفت: نباید در اعلام آمار و بهره گیری از جوانان در سمت‌ها سوار بر موج گرایی شد و تلاش کنیم واقعیت را بیان کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 25مهر1397، کدخبر: 765731: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین