پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۰۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: طرح رصد فارغ التحصیلان درحال اجرا است و براساس ارزیابی های اولیه بیکاری بسیار زیادی در فارغ التحصیلان دانشگاهی وجود دارد
شعارسال:مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: طرح رصد فارغ التحصیلان درحال اجرا است و براساس ارزیابی های اولیه بیکاری بسیار زیادی در فارغ التحصیلان دانشگاهی وجود دارد.

محمد سعید سیف گفت: تاکنون ۷۱ دانشگاه در طرح رصد فارغ التحصیلان دانشگاهی فعالیت کرده اند که براساس نتایج اولیه این طرح بیکاری نسبتا زیادی در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی وجود دارد.

وی افزود: نتایج این ارزیابی پس از مشارکت تمامی دانشگاه های کشور نهایی شده و اعلام خواهد شد.

مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان برنامه های مهارت آموزی در دانشگاه ها آغاز شده تا از این طریق بتوانیم بخشی از معضل بیکاری این افراد را جبران کنیم.

سیف خاطرنشان کرد: دانشگاه ها از اجرای طرح رصد بیکاری فارغ التحصیلان استقبال کرده اند و در تلاش هستیم که تمامی این مراکز در این طرح مشارکت کنند.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار13مهر97، کدخبر: 4421146،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین