پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
شاید هیچگاه کسی فکر نمی کرد که روزی معاملات پشت پرده تیم داماش گیلان چهره ای امنیتی به خود بگیرد و علیرغم آن که ایندسته از تیم های ورزشی دارای جایگاه خاص نزد طرفدارانشان هستند عده ای تمام تلاش خود را برای بهره برداری های حزبی و جناحی و یا فردی و گروهی بنمایند.

شعارسال: امروز موضوع داماش یه موضوع ورزشی صرف نیست این موضوع از آنجهت خاص تر شده که مالک آن حاجی پور عضو شورای اسلامی شهر رشت است. عموماً وقتی سرنخ موضوعی عمومی به یکی از اعضای شورای شهر رسید، پای سایر اعضاء نیز به انحای مختلف در این موضوع باز می شود. اگرچه داماش این روزها حال روز خوبی ندارد و بازیکنانش به دلایل ریز و درشت از بازی کردن طفره می روند اما تلاش حاجی پور برای ورود شورای اسلامی شهر به این مقوله و پهن شدن سفره جدید برای این باشگاه از قِبَل شورا، منجر به مصوبه ی حمایتی این شورا از باشگاه داماش شد و تلاش همه برای یکی در این مساله ثمر بخش شد.(علی برکت الله)

اما فارغ از درگیری ها و جنگ و جدال های اداره یک تیم فوتبال و باشگاه داری، موضوع قراردادهای حمایتی از تیم های ورزشی است که به تبع باشگاه داران در تلاش هستند از چنین ظرفیت هایی استفاده کامل ببرند. نقش حامد عبدالهی عضو شورای اسلامی و کاندیدای شهرداری رشت در قرارداد های این باشگاه با فردی یهودی چنان روشن است که ارزش تکذیب کردن را ندارد. قراردادی که سامر رجب اف سرمایه گذار یهودی الاصل جمهوری آذربایجان یک سوی آن بود و این موضوع نه از بابت موضوع قرارداد یا جذب سرمایه گذار مطرح است بلکه از آنجهت حائز اهمیت است که چگونه چنین فردی به راحتی در خصوص یکی از پایگاه های اجتماعی(باشگاه ورزشی داماش) دعوت به همکاری می شود و بدون ملاحظات امنیتی نسبت به عقد قرارداد اقدام می نماید این در حالی است که بدون تردید روابط جمهوری آذربایجان با رژیم اسرائیل از یک پشتوانه خوبی برخوردار است و عملاً بُعد امنیتی این اقدام و عقد قرارداد با وی می بایست توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، رصد شده و حتی پیگیری شود.

گرچه تصمیمات اخیر عبدالهی عضو شورای اسلامی شهر رشت به ویژه در موضوعات ارزشی جامعه، شائبه عدم تکلف به راه شهداء را علیرغم فرزند شهید بودن در ذهن ها متبادر می سازد اما موضوع قرارداد اخیر و ارتباط با یک سرمایه گذار خارجی که خود می تواند یک کیس اطلاعاتی ضد جاسوسی نیز باشد در خور تامل است. توافق مالی ۹۰۰ میلیون تومانی رجب اف با دو عضو شورا شهر رشت پایان کار برای جریان مالی باشگاه داماش نبود و این روزها با وکالتی که سامر رجب اف به سیروس رجا مالک سابق باشگاه رهپویان رضوانشهر داده است ماجرا وارد فاز جدیدی شده است.

پس از توافق مالی و امضا صورتجلسه طرفین به توافق انتقال باشگاه داماش می رسند اما پس از مشکلات به وجود آمده، سامر رجب اف وکالتی برای پیگیری مطالبات خود به کاندیدای شهرداری رشت حامد عبدللهی می دهد تا وی برای پیگیری مطالبات سامر رجب اف با حاجی پور مذاکره کند و سامر رجب اف هم در این میان شکایتی تنظیم نمود.

گزینه شهرداری عضو شورای شهر رشت با ۲۵۰ میلیون تومان به جریان طلب سامر رجب اف پایان می دهد! این در حالی است و با درایت وی! یک طلب ۹۰۰ میلیونی توسط وکیل به ۲۵۰ میلیون تقلیل می یابد این در حالی است که پس از گذشت دو سال از این ماجرا هنوز رجب اف نتوانسته به مطالبات خود برسد و به گفته خودش هیچ گونه پولی به دست وی نرسیده است! و حتی دریافت آن ۲۵۰ میلیون را هم از عبدلهی منکر شده و به همین دلیل به سیروس رجا در مورد باشگاه داماش و وصول مطالباتش وکالت داده است.

در نتیجه در آخر این سوال باقی می ماند که دقیقاً حاجی پور چه نقشی در این جریانات داشته و اصولاً به عنوان مالک باشگاه داماش در جریان مسائل آن است؟ موضوعی که با توجه به نزدیکی حاجی پور و عبدالهی نمی توان منکر آن شد و حتی شاید بتوان این گمانه مشارکت فعال این دو را در مباحث باشگاه داماش مطرح مطرح نمود. و در پایان علاوه بر مباحث مطروحه، حاجی پور و عبدالهی می بایست به این سوال پاسخ دهند که با توجه به برآیند مدیریتی آنان در باشگاه داماش، که منجر به افول و تنزل تیم منتهی شده است، چه انتظاری باقی می ماند که مردم از آنان اداره مطلوب شهر را مطالبه نمایند؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار: 26مهر1397 ، کدخبر: 17058: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
ا.ف75
این بازی های حزبی مسخره تون رو دیگه به فوتبال نکشید اقا اه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین