پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با اشاره بر اینکه تهدیدات آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل "بی اساس" است، گفت: راهپیمایی بازگشت بزرگ در مرز نوارغزه ادامه خواهد یافت.
شعار سال : راهپیمایی‌های بازگشت در ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) همزمان با «روز زمین» با طرح و پیشنهاد تعدادی از نویسندگان و متفکران فلسطینی آغاز شد و طولی نکشید که گروه‌های فلسطینی و در رأس آن‌ها حماس آن را به عنوان یکی از شیوه‌های مباره مسالمت‌آمیز بر عهده گرفتند. شورای عالی ملی تظاهرات بازگشت را به نام "جمعه قیام غزه و اتحاد با کرانه باختری" نام گذاری کرده است. این شورا بر ادامه این راهپیمایی‌ها تا زمان تحقق کامل اهداف آن یعنی شکست محاصره و بازگشت آوارگان تأکید می‌کند. تظاهرات کنندگان از بعد از ظهر جمعه در چادر‌های اطراف فنس‌ها جمع شده‌اند اقدام به آتش زدن تایر‌ها برای از بین بردن دید پهپاد‌های رژیم صهیونیستی کرده‌اند.

پهپاد‌هایی که به سمت جوانان تیراندازی می‌کنند. از ۳۰ مارس گذشته یعنی حدود ۶ ماه پیش اولین راهپیمایی بزرگ بازگشت برگزار شد؛ این راهپیمایی تا امروز بیست و هشتمین جمعه به نام جمعه "پایداری و مقاومت" برگزار می‌شود. وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که ۵۲ فلسطینی به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی مجروح شدند که وضع دو نفرشان وخیم است؛ در میان مجروحین یک خبرنگار نیز حضور دارد.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با اشاره بر اینکه تهدیدات آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل "بی اساس" است، گفت: راهپیمایی بازگشت بزرگ در مرز نوارغزه ادامه خواهد یافت. وی افزود: «اشغالگر دست به کشتار، تعقیب و محاصره زده، اما به اهداف خود نخواهد رسید و نمی‌تواند اراده ما را بشکند. تهدیدات نمی‌تواند از راهپیمایی بازگشت بزرگ جلوگیری کند و این راهپیمایی ادامه و افزایش خواهد یافت».




















سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فرارو ، تاریخ انتشار 29مهر 97، کدمطلب: 377677،www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین