پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۰۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
رامبد جوان بعد از درگیری در اجرای چند فصل مختلف «خندوانه» به چنان جایگاهی رسید که توانست در ماههای اخیر به طور متوالی در تولید سه فیلم «قانون مورفی»، «طلا» و «زیرنظر» شراکت کند زودتر از حد تصور پروانه نمایش «قانون مورفی» را گرفته تا آن را روانه اکران کند.

شعارسال: جوان بی اشاره به چرایی اکران فیلمش بدون رونمایی در جشنواره فجر از «خانوادگی» بودن فیلمش و مناسب بودنش برای «نوجوانان» گفته است! رامبد جوان بیان کرد: «قانون مورفی» یک کمدی اکشن سرحال، خوش ریتم و متفاوت با آنچه بیشتر در سینمای ایران ساخته می‌شود است که من به عنوان کارگردان و محمد شایسته به عنوان تهیه‌کننده در کنار دیگر عوامل تولید فیلم، هرچه در توان داشتیم و بلد بودیم را برای این پروژه خرج کردیم تا یک فیلم خوب به سینمای ایران و سینمادوستان تقدیم کنیم. «قانون مورفی» فیلم سختی بوده است، این فیلم یک اثر کمدی و کاملا «خانوادگی» است و حتی به نظرم برای «نوجوانان» می‌تواند خیلی مناسب باشد، بدون اینکه خانواده‌ها بابت شوخی‌های اخلاقی و مسائلی از این قبیل نگرانی داشته باشند.

بسیاری از خانواده های گرفتار ریاضت اقتصادی و هم نوجوانانی که از حالا به فکر انتخاب شغلی نان و آبدار برای آینده هستند خیلی دوست دارند بدانند رامبد جوان سرمایه شراکت متوالی در سه فیلم مختلف «قانون مورفی»، «طلا» و «زیرنظر» را چگونه فراهم کرده؟! آیا رامبد میتواند در این باره هم به «خانواده»ها و «نوجوانان» کمک کند؟؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سینماروزان، تاریخ انتشار: 27مهر1397 ، کدخبر: -: www.cinemajournal.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین