پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
تولیت آستان قدس رضوی بر اتحاد بین دو ملت ایران و عراق تاکید کرد و گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نشانه بزرگ اتحاد ملت ایران با ملت عراق است.

شعار سال: تولیت آستان قدس رضوی از بیمارستان سیار رضوی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی بازدید کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی ضمن بازدید از این بیمارستان و دلجویی از بیماران بر اتحاد بین دو ملت ایران و عراق و وفاق هرچه بیشتر میان ایرانیان و عراقی‌ها تاکید کرد.

وی برپاداشتن و تعظیم شعائر و مناسبات مذهبی را یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تعمیق روابط بین ملت‌های مسلمان دانست و گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی نشانه بزرگ اتحاد ملت ایران با ملت عراق است و در این مسیر باید تا آنجایی که می‌توانیم بهترین امکانات را در اختیار زائران ایرانی و عراقی قرار دهیم که ارائه خدمات درمانی از مهم‌ترین آن‌هاست.

گفتنی‌ است، بیمارستان سیار 60 تخت‌خوابی رضوی واقع در عمود 603 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا برای دومین سال پیاپی با امکاناتی نظیر اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و با بهره‌مندی از حضور بیش از 140 خادمیار و درمانگر اعم از پرستار، کمک‌پرستار، پزشک متخصص و فوق تخصص به‌عنوان بزرگ‌ترین سامانه درمانی این مسیر در حال ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران حسینی است که پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 50 هزار زائر از امکانات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 آبان 97، کد مطلب: 1861912، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
ا.ف75
این تربیع و راه‌پیمایی ها قطعا زمینه ساز ظهور هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین