پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۵۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵
ایمان کرمی اظهار کرد: امسال برای سومین سال پیاپی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی کاروان پیاده‌روی اربعین راه‌اندازی کرده است.وی عنوان کردهمچنین سعی شده برای دانشجویانی که توفیق زیارت کربلای معلی در اربعین حسینی را نداشته‌اند نیز حس و حال این ایام تداعی شود؛ به همین دلیل هیأت اصحاب عاشورایی دانشگاه و کانون‌ مهدویت دو موکب دانشجویی در پردیس دانشگاه راه‌اندازی کرده‌اند.

شعارسال: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به برپایی دو موکب دانشجویی برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین در فضای این دانشگاه اقدام کرده‌اند.

ایمان کرمی اظهار کرد: امسال برای سومین سال پیاپی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی کاروان پیاده‌روی اربعین راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: امسال ۱۲۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه در کاروان پیاده‌روی اربعین شرکت کرده‌اند که عمدتاً ورودی جدید بوده و یا برای اولین به زیارت نائل شده‌اند.

مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: همچنین سعی شده برای دانشجویانی که توفیق زیارت کربلای معلی در اربعین حسینی را نداشته‌اند نیز حس و حال این ایام تداعی شود؛ به همین دلیل هیأت اصحاب عاشورایی دانشگاه و کانون‌ مهدویت دو موکب دانشجویی در پردیس دانشگاه راه‌اندازی کرده‌اند.

کرمی تصریح کرد: محتوای مناسب با فضای اربعین در این موکب‌های دانشجویی توزیع می‌شود اما بیشترین تأکید در برپایی این موکب‌ها بر ایجاد حال و هوای کربلایی برای دانشجویان جامانده از پیاده‌روی بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ،تاریخ انتشار آبان 97، کدمطلب: 321166،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین