پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
ساخت طرح ایجاد تقاطع غیر همسطح روگذر در محور افسران گرگان ، بازدید از طرح پارک پسماند گرگان و نشست با دهیاران گلستان برنامه های امروز معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور در سفر یک روزه به گلستان بود.

شعارسال: ساخت طرح ایجاد تقاطع غیر همسطح روگذر در محور افسران گرگان ، بازدید از طرح پارک پسماند گرگان و نشست با دهیاران گلستان برنامه های امروز معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور در سفر یک روزه به گلستان بود.

مهدی جمالی نژاد امروز در ابتدای این سفر در بازدید از پارک پسماند در تپه هزار پیچ گرگان با اشاره به معضل دفع زباله در استانهای شمالی کشور گفت : این طرح بسیار خوبی است و تلاش می کنیم در بودجه 98 برای اجرای موفق این طرح در گرگان اعتبار خوبی اختصاص یابد.

کلنگ زنی طرح تقاطع غیر همسطح روگذر محور افسران به بزرگراه شهید کلانتری گرگان هم برنامه دیگر مهدی جمالی نژاد بود .

این تقاطع غیر همسطح با 600 متر طول و 5 دهنه قرار است با 30 میلیارد تومان اعتبار در مدت یک سال ساخته شود.

دادبود شهردار گرگان کاهش ترافیک برون شهری و هدایت خودروهای سنگین به کمربندی را از مزایای این روگذر بیان کرد.

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور در ادامه جلسه مشترک با شوراها و شهرداران داشت .

سید مناف هاشمی استاندار گلستان در این جلسه با اشاره به اینکه رقم بودجه دریافتی از سازمان همیاری های شهرداری 6 برابر شده و به 240 میلیارد تومان رسیده است گفت: مدیریت درآمدها و بودجه برای استفاده منابع از اولویتهای اصلی است.

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور سپس به استانداری گلستان رفت و در نشست با دهیاران گلستان از مشکلات و خواسته های آنان آگاه شد.

وی در سخنانی با بیان اینکه روستاها در امر تولید و اقتصاد نقش‌آفرین هستند ، گفت:برنامه‌ریزی برای شهرها بدون توجه به توسعه روستاها امکانپذیر نیست.

مهدی جمالی نژاد افزود : اگر روستاها توانمند ، فعال ، پویا و پرتحرک نشوند ، آسیبهای زیادی برای کشور به بار خواهد آورد ، نتیجه سیاست‌های گذشته موجب شده تا امروز با حدود800 شهر با جمعیت اندک مواجه باشیم اما کلان شهرها دیگر توان پذیرش جمعیت بیشتر را نداشته باشند.

وی گفت : حفظ روستاها به عنوان سکونتگاه‌های مولد و نقش‌آفرین در امر تولید و اقتصاد ، مهم‌ترین اولویت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از در دست تدوین بودن لایحه دهیاری‌ها در دولت خبر داد اما اشاره‌ای به جزئیات آن نکرد.

جمالی‌نژاد درباره موازی‌کاری در شرح وظایف دهیاری‌ها با برخی دستگاه‌ها مانند بنیادمسکن گفت : برای رفع این مسائل و دغدغه‌ها پیش‌نویس تفاهمنامه با بنیاد مسکن آماده شده است و دهیاری‌ها اگر پیشنهادی دارند می توانند آن را از طریق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اطلاع‌رسانی کنند .


تعداد بازدید : 5

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 10آبان 1397 ، کدخبر: 2267655، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
م.آ75
ای کاش در ایناین سفر معاونین وزیر به طرح های ناتمام چند ساله هم یر بزنن بد نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین