پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
ولی اله حیاتی اظهار داشت: سد خاکی مارد در تابستان برای جلوگیری از پیشروی آب شور دریا به رودخانه کارون توسط سازمان آب و برق خوزستان احداث شده و بر اساس اعلام این سازمان این سد خاکی بر اثر افزایش دبی آب رودخانه کارون دچار شکستگی شده است.وی اظهار داشت: این سد بر اساس طراحی انجام شده در بارندگی ها می بایست می شکست تا از سیلاب جلوگیری شود.

شعارسال: معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: سد خاکی مارد در خرمشهر بر اثر افزایش دبی آب رودخانه کارون شکست.

ولی اله حیاتی اظهار داشت: سد خاکی مارد در تابستان برای جلوگیری از پیشروی آب شور دریا به رودخانه کارون توسط سازمان آب و برق خوزستان احداث شده و بر اساس اعلام این سازمان این سد خاکی دچار شکستگی شده است.

وی اظهار داشت: این سد بر اساس طراحی انجام شده در بارندگی ها می بایست می شکست تا از سیلاب جلوگیری شود.

برای برطرف کردن شوری آب شرب خرمشهر و آبادان سد مارد در مدت 45 روز به صورت ضربتی با همت پیمانکار شرکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سازمان آب و برق خوزستان به عنوان کارفرما در تابستان امسال احداث شد.

با احداث سد مارد، شوری آب در رودخانه کارون در مقطع خرمشهر کاهش یافت از پیشروی آب دریا به سمت کانال مارد جلوگیری شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا خوزستان، تاریخ انتشار: 11آبان 1397 ، کدخبر:83086085 ، www.irna.ir/khuzestan

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین