پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۷۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
یک کارشناس حوزه انرژی گفت: با اعمال تحریم‌های نفتی آمریکا صادرات نفت ایران به کمتر از دو میلیون بشکه در روز نخواهد رسید

شعارسال:یک کارشناس حوزه انرژی گفت: با اعمال تحریم‌های نفتی آمریکا صادرات نفت ایران به کمتر از دو میلیون بشکه در روز نخواهد رسید.

مرتضی بهروزی‌فر ، با اشاره به اینکه با آغاز تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران میزان صادرات طلای سیاه ایرانی به بازارهای جهانی کم نخواهد شد، گفت: با اخذ معافیت از سوی هشت کشور ژاپن، چین، کره‌جنوبی، ترکیه، هند، یونان، ایتالیا و تایوان به‌منظور تداوم خرید نفت ایران، به‌جرأت می‌توان به این نکته مهم اشاره کرد که میزان صادرات نفت ایران به کمتر از ۲ میلیون بشکه در روز نمی‌رسد.

وی افزود: در شرایط کنونی شاهد هستیم که کشورهایی همچون ژاپن و کره‌جنوبی به‌طورمیانگین بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار بشکه در روز سفارش نفت به ایران داده‌اند که این روند حداقل تا ۶ ماه آینده که ضرب‌الأجل پایان زمان معافیت است، ادامه خواهد داشت.

بهروزی‌فر تصریح کرد: چین و هند در زمان تحریم مهم‌ترین مشتریان نفت ایران هستند، به‌طوری‌که هنوز شاهد واردات ۸۰۰ هزار بشکه‌‌ای نفت ایران از سوی چین هستیم.

این کارشناس حوزه انرژی گفت: مدت زمان معافیت، برای تداوم خرید نفت از ایران حدود ۱۸۰ روز است که در این مدت، دیپلماسی انرژی کشورمان باید تمام تلاش خود را به‌منظور منزوی کردن آمریکا در اعمال تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران به‌کارگیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار17آبان 97، کدخبر: 324057،www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
م.م77
البته این کاهش صادرات موجب افزایش بهای نفت خواد شد و در عمل اتفاقی نمیوفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین