پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
مقام عالی رتبه دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در نامه‌ای به مسئولیت خود در مداخله واشنگتن به جنگ داخلی یمن اذعان کردند.
شعار سال : روزنامه «واشنگتن پست» در گزارشی فاش کرد: ۳۰ مقام دولت اوباما به مداخله در جنگ یمن اذعان کردند.
 «واشنگتن پست» امروز یکشنبه در گزارشی نوشت: ۳۰ مقام عالی رتبه دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در نامه‌ای به مسئولیت خود در مداخله واشنگتن به جنگ داخلی یمن اذعان کردند.
به گزارش روزنامه آمریکائی «واشنگتن پست»، این مقامات همچنین در نامه مذکور از دولت کنونی کشورشان خواستند تا این مسأله را متوقف کند.
بر اساس اعلام این منبع، نام های «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی دولت پیشین آمریکا، «جان برنان» رئیس پیشین سازمان سیا، «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه دولت پیشین و نیز «لیزا موناکو» مقام پیشین کاخ سفید در این نامه مشهود است.
مقامات مذکور در اعترافی دیرهنگاه در این نامه نوشته اند: نمی‌ خواستیم حمایت آمریکا از ائتلاف (به سرکردگی سعودی) به چک سفید امضاء تبدیل شود. هم اکنون تلفات غیرنظامیان در یمن افزایش یافته و هیچ چشم اندازی از پایان درگیری ها در این کشور وجود ندارد. زمان آن رسیده است تا به نقش آمریکا در این جنگ فاجعه آمیز در یمن خاتمه داد.
در ادامه این نامه آمده است: تلاش ناموفقی را در پشتیبانی مشروط از ائتلاف (سعودی) داشتیم؛ لذا هم اکنون باید این پشتیبانی را متوقف کنیم.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 آبان 1397، کدخبر:4455642،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
ا.ف75
خب این نشون دهنده اینه که ریاست جمهوری امریکا یک پست و یک جایگاه ثابته که ادم ها با خوی متفاوته که جهان رو تحت سساست های خودشون قرار بدن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
م.آ75
دوستان امریکایی اظهار نظرم هم نمی مردم از سکوتشون کاملا واضح بود که دخالت دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین