پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش مسکن کرمانشاه همچنان در رکود به سر می برد، گفت: زمین های بلااستفاده ادارات دولتی ظرفیت مناسبی برای رونق بخش مسکن هستند.

شعار سال: هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: بخش مسکن در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور رونق گرفته و باید تلاش کنیم این حوزه بسیار مهم در کرمانشاه نیز رونق بگیرد.

بازوند با بیان اینکه زمین مناسب یکی از مهمترین عوامل رونق ساخت و ساز است، افزود: بسیاری از مجموعه های دولتی زمین های مناسب و مازادی در سطح شهر در اختیار دارند که همچنان بلااستفاده مانده است.

وی گفت: مجموعه راه و شهرسازی به عنوان ناظر طرح تفصیلی شهر موظف است زمین های بلااستفاده ادارات سطح شهر را جهت واگذاری به بخش خصوصی احصاء کرده و برای تصمیم گیری به شورای عالی معماری و شهرسازی ارائه کند.

بازوند تصریح کرد: در زمینه ساخت و ساز نباید جانمایی های غلط برخی پروژهای مسکن مهر در حاشیه شهر دوباره تکرار شود.

وی با بیان اینکه مجموعه مسکن مهر چشمه سفید به دلیل جانمایی در خارج از بافت شهری دچار مشکلاتی شده گفت: تنها تامین آب و فاضلاب و برق این مجموعه نیازمند
۱۵ ملیارد تومان اعتبار است. همچنین این مجموعه نیازمند زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و تفریحی نیز می باشد، بنابراین جانمایی های جدید باید در فضاهایی باشد که بخش خصوصی را تشویق به سرمایه گذاری کند.

بازوند در ادامه با بیان اینکه طی روزهای اخیر پیرامون اعتبارات عمرانی سال
۹۷ جلسه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشتیم، گفت: در این نشست مقرر شد اعتبارات عمرانی در مناطق زلزله زده به صورت 100 درصدی تخصیص یابد. همچنین قرار است اعتبارات بخشی از پروژه ها و اعتبارات استانی و برخی از پروژه سفر رهبر انقلاب به صورت 100 درصدی تخصیص یابد.

استاندار کرمانشاه همچنین از تخصیص پنج میلیارد تومان به صندوق حمایت از کشاورزان خبر داد و گفت: با مجموع اعتبارات داخلی مجموعا ۱۲ میلیارد به اعتبارات این صندوق اضافه خواهد شد که شاهد آثار مثبت آن در رونق این بخش مهم از استان خواهیم بود‌.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 24 آبان 97، کد مطلب: 978-18714-5: www.kermanshah.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین