پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۹۷۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کشتی‌آرای از ثبات نسبی در بازار طلا و سکه گفت و تأکید کرد که هنوز سکه ۳۰۰هزار تومان حباب دارد.

شعار سال: محمد کشتی‌آرای در خصوص وضعیت خرید و فروش در بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: بعد از کاهش قیمتی در روزهای اخیر بازار به ثبات نسبی رسیده و قیمت‌ها نیز تقریباً ثابت شده‌اند.

وی علت رشد جزئی قیمت‌ها در بازار سکه را افزایش قیمت جهانی طلا اعلام کرد و گفت: قیمت‌های فعلی در بازار طلا و سکه طبیعی است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا و سکه طی یک هفته گذشته با کاهش 18درصدی، رکوردی بی‌سابقه به‌ثبت رساند؛ درباره حباب قیمت سکه نیز افزود: قیمت سکه: هم‌اکنون 300 هزار تومان حباب دارد.

کشتی‌آرای در تشریح دو دلیل عمده برای کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه گفت: کاهش قیمت ارز  که به کاهش تقاضا در هفته اخیر منجر شد هم حباب سکه را کاهش داد و هم قیمت‌ها را با روندی نزولی همراه کرد؛ البته بعد از کاهش قیمت‌ها نه‌تنها تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران شد بلکه میل به خرید با هدف سرمایه گذاری کاهش یافت که این کاهش میل خرید، به‌نوعی باعث کاهش التهابات قیمتی در بازار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 26 آبان 1397 ، کدخبر: www.tasnimnews.com، 1877633

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
م.آ75
طبیعتا دوستان مسئول دوستان دارن این حباب بزرگتر بشه اما به نظرم این حباب خواهد شکست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین