پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
عضو شورای شهر بیرجند گفت: مسئولیت فراهم کردن زیر ساخت های گردشگری با دولت است چرا که بخش خصوصی زمانی در امری ورود پیدا می کند که برایش سود و بهره اقتصادی داشته باشد.

شعار سال: علیرضا محمودی راد، صبح شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند با اشاره به کمبود زیر ساخت های لازم در حوزه گردشگری خراسان جنوبی اظهار کرد: مسئولیت فراهم کردن این زیر ساخت ها با دولت است.

عضو شورای شهر بیرجند بیان کرد: بخش خصوصی زمانی در امری ورود پیدا می کند که برای سود و بهره اقتصادی داشته باشد.

محمودی راد با اشاره به اینکه برخی به گردشگری به عنوان محور توسعه نگاه نمی کنند، ادامه داد: متأسفانه در بیرجند شرایط به گونه ای است که وقتی ملکی در محدود میراث قرار می گیرد ارزش افزوده آن کاهش پیدا می کند.

وی افزود: این شرایط باعث شده که حتی برخی از مالکان سقف خانه قدیمی خود را تخریب کند که مشمول قوانین میراث نشود.

عضو شورای شهر بیرجند گفت: در همه دنیا میراث فرهنگی با جذب توریست و جذب توریست همراه با سود اقتصادی و اشتغال است اما با وجود ظرفیت های فراوان خراسان جنوبی حتی یک هتل پنج ستاره و راه آهن در مرکز استان وجود ندارد.

محمودی راد با بیان اینکه برخی از نهادها به بناهای میراثی به عنوان یک سوده اقتصاد نگاه می کنند، اظهار کرد: باید این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم که چرا از بناهایی چون ارگ بهارستان و شوکت آباد مراقبت لازم صورت نمی گیرد.

مجید میرزایی از فعالان حوزه هتلداری خراسان جنوبی نیز در این این جلسه اظهار کرد: لغو پروازها از مهم ترین علل لغو برنامه استفاده از هتل های خراسان جنوبی بوده است.

وی با انتقاد از برخی نگاه ها به موضوع ورود گردشگران به خراسان جنوبی ادامه داد: اگر بسیاری از برنامه های فرهنگی مرتبط با رونق گردشگری را حذف کنیم شاهد انجام آن به صورت زیر زمینی و بدون نظارت خواهیم بود.

وی یادآور شد: متأسفانه همه این مسائل ما را مجبور به تعدیل نیرو کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 26 آبان 97، کد مطلب: 4460481: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
همانطور که قابل پیش بینی هست و مشخصه اگر کل اقتصاد استان به بخش خصوصی واگذار بشه اتفاق عالی خواهد افتاد و این باعث بیشتر جذب شدن سرمایه گذاران خارجی در استان میشه و از نظر گردشگری هم گردشگران خارجی و داخلی باعث رونق صنعت گردشگری میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین