پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
امام جمعه خوی گفت: الحاق خوی به منطقه آزاد ماکو مطالبه مردم از رئیس جمهور در سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی است.وی تصریح کرد: در طول سال‌های مبارزه، جنگ و جهاد علمای آذربایجان غربی در مسیر خنثی‌سازی اهداف دشمنان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند اما این استان هم اینک در بسیاری از شاخص‌های توسعه از استان‌های دیگر عقب مانده است.

شعار سالحجت الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری امروز در مراسم استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاه شهید چمران این شهر اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی در طول مبارزه با دشمنان بعثی، منافقین و عناصر ضد انقلاب افزون بر دوازده هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین توجه به مشکلات این استان باید جزو اولویت‌های مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های مبارزه، جنگ و جهاد علمای آذربایجان غربی در مسیر خنثی‌سازی اهداف دشمنان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند اما این استان هم اینک در بسیاری از شاخص‌های توسعه از استان‌های دیگر عقب مانده است.

شکوری با تشریح ویژگی‌های شهر تاریخی خوی افزود: این شهر در قرن ششم یکی از پایگاه‌های علمی کشور بوده و هم‌اینک طلاب علوم دینی در چهار حوزه علمیه آموزه‌های دین مبین اسلام را فرا می‌گیرند.

وی گفت: تعریض جاده خوی به قطور یک مطالبه از دولت است چون علاوه بر آنکه سی هزار نفر از مردم از آن تردد می‌کنند بلکه نزدیک جاده مواصلاتی به مسی اروپا و ترکیه است.

امام جمعه خوی اظهار داشت: تبدیل دانشکده‌های این شهر به دانشگاه، الحاق خوی به منطقه آزاد ماکو، احداث سد غازان و احیای دریاچه ارومیه از مهم‌ترین مطالبات مردم خوی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 28 آبان 97، کدخبر: 1879288، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین