پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: به مناسبت ولادت با سعادت پیامبرگرامی اسلام 2 رام قطار فوق العاده از زنجان به مشهد و برعکس از روز پنجشنبه/یکم آذر/ راه اندازی می شود.

شعارسال: علی خدایی افزود: با توجه به درخواست هیات های مذهبی و شهروندان استان زنجان قطارهای فوق العاده به مناسبت ولادت پیامبرگرامی اسلام و امام جعفر صادق به مشهد مقدس با یکهزار و 700 نفر ظرفیت راه اندازی می شود.

به گفته وی، نخستین رام از این قطارها از 30 آبان ساعت 23:30 از مشهد و یک آذر از زنجان به مقصد مشهد مقدس حرکت می کند.

مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: رام دوم این قطار نیز ساعت 22:40 یکم آذر از مشهد حرکت می کند و 22:40دوم همین ماه از زنجان به مشهد مسافر جابجا خواهد کرد.

خدایی خاطرنشان کرد: این قطارها علاوه بر قطارهای عادی و برنامه ای زنجان – مشهد و برعکس است.

خدایی یادآوری کرد: روزانه 2 رام قطار زنجان به مقصد مشهد و برعکس مسافران را جابجا می کند.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان، میانه را پوشش می دهد و روزانه 28 رام قطار در این مسیرها در تردد است.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل 6 استان در ارتباط است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28آبان1397 ، کدخبر: 83104832: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین