پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۸۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از روز شنبه به مدت سه روز در تهران آغاز می‌شود. رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی به ترتیب سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه و اختتامیه خواهند بود.
شعارسال:سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از روز شنبه به مدت سه روز در تهران آغاز می‌شود. رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی به ترتیب سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه و اختتامیه خواهند بود.

سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از روز شنبه (۳ آذر) به مدت سه روز در تهران آغاز می‌شود.

افتتاحیه و اختتامیه
در این کنفرانس که افتتاحیه آن در سالن اجلاس سران و اختتامیه آن در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهور و «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی به ترتیب سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه و اختتامیه خواهند بود.

مهمانان خارجی
علاوه بر
۳۰۰ مهمان داخلی، حدود ۳۵۰ شخصیت سیاسی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعیِ خارجی در این کنفرانس سه روزه حضور خواهند داشت؛ محل اسکان مهمانان خارجی نیز در هتل پارسیان آزادی تهران پیش‌بینی شده است.

کمیسیون‌ها
سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، امسال
۱۰ کمیسیون تخصصی خواهد داشت که از این میان سه کمیسیون مربوط به فلسطین هستند. موضوعات «یمن» و «سوریه» نیز در کمیسیون‌های تخصصی این کنفرانس بین‌المللی بررسی خواهند شد.

دعوت از «اسماعیل هنیه»
آیت‌الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ابتدای این هفته در خصوص دعوت و حضور «اسماعیل هنیه» در سی‌دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: اسماعیل هنیه برای حضور در سی‌دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اعلام موافقت کرد و قرار است ایشان در این کنفرانس حضور پیدا کند، اما بعید می‌دانیم که مصر اجازه خروج و عبور ایشان به سمت جمهوری اسلامی ایران را بدهد؛ اگر این فرصت به هنیه داده شود ایشان حتما در کنفرانس وحدت شرکت می‌کنند، اما اگر این امکان مهیا نشد، ما از طریق ویدیو کنفرانس با ایشان ارتباط برقرار خواهیم کرد.

۴۰ سالگی انقلاب
یکی از اقداماتی که در کنفرانس پیش رو انجام خواهد شد، معرفی و تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی برای مهمانان خارجی همایش خواهد بود.

برنامه‌های جانبی
برگزاری «جشن بزرگ میلاد در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)»، برگزاری «شب شعر نبوی» و «دیدار با مقام معظم رهبری»، از جمله برنامه‌های جانبی سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی هستند.

کارشکنی سعودی‌ها
به گفته آیت‌الله اراکی، طی مدت گذشته سفارتخانه‌های عربستان در کشور‌های اسلامی با مدعوین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی تماس خصوصی برقرار کرده‌اند و در قالب تهدید و تطمیع، از این شخصیت‌ها خواسته‌اند که از حضور در کنفرانس وحدت صرف‌نظر کنند، اما تلاش‌های آن‌ها نتیجه معکوس داشته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار30آبان 97، کدخبر: 469442، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
م.م77
ایموارم مسئولان بتونن از این کنفرانس ها نهایت استفاده رو ببرن برای همراه کردن کشور های مسلمان با ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
م.آ75
به نظرم این کنفرانس محل مناسی برتی تبیین مواضع جهانی دین سلام هستش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین