پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
پس از سخنان حسن روحانی در کنفرانس وحدت اسلامی مایک پمپئو در بیانیه‌ای به این اظهارات واکنش نشان داد و مدعی شد حرف‌های روحانی نشان از این دارد که او خواستار شروع جنگ است.
شعارسال: به گزارش العربیه، وزارت امورخارجه ایالات متحده روز دوشنبه بیانیه مطبوعاتی مایک پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در واکنش به سخنرانی حسن روحانی را منتشر کرد.

پمپئو در این بیانیه مدعی شد: «حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، بار دیگر خواستار نابودی اسرائیل شده است، بنابراین به نظر می‌رسد خواستار شروع جنگ است.»

وزیر خارجه آمریکا در ادامه خیال‌پردازی‌های خود مدعی شد: روحانی مسلمانان سراسر جهان را تشویق کرده است تا علیه ایالات متحده متحد شوند؛ این گامی است که انزوای ایران را عمیق‌تر کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولت ایران دوست آمریکا و اسرائیل نیست. زیرا آنها بارها و بارها از مرگ میلیون‌ها نفر را خواسته‌اند. مردم ایران بهتر می‌دانند و با دولت خود موافق نیستند دولتی که آنها را به مدت ۳۹ سال به بدترین شکل به جهان نشان داده است.»

روحانی در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه وحدت اسلامی گفت: «یکی از نتایج شوم جنگ جهانی دوم، تشکیل یک تومور سرطانی در منطقه بود.

وی از اسراییل به عنوان «رژیم جعلی» که توسط کشورهای غربی ساخته شده است، نام برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 6 آذر 1397 ، کدخبر: 156284 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
م.م77
البته سیاست جمهوری اسلامی در قبال اسرائیل از ابتا هم همین بوده و به دنبال شروع جنگ بوده که اصلا نکته ی منفی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین