پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۷۱۱۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهاجمان به بخشداری جالق شهرستان سراوان قاچاقچیان سوخت ایرانی و پاکستانی بوده و مردم خود منطقه در این حادثه هیچ نقشی نداشته اند.

شعارسال: معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهاجمان ظهر امروز/پنجشنبه/ به بخشداری جالق شهرستان سراوان قاچاقچیان سوخت ایرانی و پاکستانی بوده و مردم خود منطقه در این حادثه هیچ نقشی نداشته اند.

محمد هادی مرعشی اظهار داشت: واقعیت ماجرا این است که در منطقه مرزی سراوان قاچاقچیان سوخت و کسانی که در زمینه انتقال سوخت غیرمجاز فعال هستند در محدوده های ممنوعه دو سوی مرز تردد می کنند که متاسفانه به دلیل منفجر شدن شیء نامعلوم، یک نفر مجروح و یک نفر دیگر جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: در ادامه این حادثه که در آنسوی مرز ایران و در داخل خاک پاکستان رخ داده است، عده ای از قاچاقچیان سوخت ایرانی و حتی پاکستانی با تجمع در مقابل بخشداری جالق اقدام به آتش زدن آن کردند که بخشدار و ماموران انتظامی مجروح شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از ورود فرماندار به منطقه و بررسی وضعیت موجود و کسب اطلاع از افراد مطلع و معتمدان بخش جالق مشخص شد کسانی که به بخشداری جالق حمله ور شدند به هیچ وجه بومیان منطقه نبوده و صرفاً مهاجرانی بودند که در زمینه قاچاق سوخت در منطقه فعالیت داشته اند.

وی با بیان اینکه شناسایی مهاجمان در دستور کار قرار دارد بیان کرد: با تمامی کسانی که به طور غیرقانونی وارد بخشداری شده و اقدام به تخریب اموال عمومی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.

شهرستان سراوان دارای سه بخش جالق، مرکزی و بم پشت در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:1 آذر 1397 ، کدخبر:www.irna.ir ،83109631

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
م.م77
انصافا این قضیه قاچاق سوخت خیلی جدیه ها
کاشکی زود تر سهمه بندی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
م.آ75
خوب طبیعتانبود نیروی انتظامی قوید این بخش ها حادثه های زیادی ور در این نطقه ایجاد میکنه ممکن امنیت خود مردم رو هم بخطر بنداز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
ع.ق74
چقدر امنیت داشتن یه منطقه مرزی مهمه...
اونجا با تحرکات گروهکهایی که تو پاکستان هستن، حتی خلافکاراشونم حمله مسلحانه میکنن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین