پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
چندی پیش در تاریخ 17/9/97 گزارشی در گفت‌وگو با موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی با تیتر «نقاب تولید برای قاچاقچیان» در «شرق» منتشر شد که واکنش شرکت تجمع‌کننده در مقابل این نهاد را به دنبال داشت. جوابیه این بخش عینا در پی می‌آید و «شرق» مسئولیتی در قبال ادعاهای مطرح‌شده ندارد.

شعار سال: متأسفانه بارها گفته شده و اکثریت فعالان بخش اقتصادی نیز تأیید کردند که بعضی از مدیران نالایق دولتی بزرگ‌ترین مشکل تولید داخلی هستند. تفکر مدیر نالایق این است که مدیریت خوب تنها در سنگ‌اندازی و چوب‌ لای‌ چرخ مردم گذاشتن است که دولت اگر اراده‌ای در جهت بهبود اوضاع کسب‌و‌کار دارد، می‌بایستی ابتدا با این بلیه مدیریتی برخورد نماید. بحث دیگر بحث نفوذ است که رهبر انقلاب به آن اشاره نموده و فرمایش معظم‌له باید جدی گرفته شود و بسیاری از بی‌تدبیری‌ها خواسته یا ناخواسته در جهت مقاصد شوم قدرت‌های استکباری و نیروهای ضدانقلاب، در جهت تشدید نارضایتی، ایجاد تحصن و تعطیلی تولید می‌باشند که از مسئولان مافوق تقاضا داریم این مورد را به‌صورت جدی مدنظر قرار دهند. در این مورد خاص نیز در جوابیه آقای موسوی‌خواه اطلاعات نادرست از سوی ایشان بیان شده که برای توضیح کار خلاف قانون خود از آن استفاده نمودند.
من‌جمله عنوان نموده در بازیافت روغن کارکرده 30 درصد مواد سبک استحصال می‌گردد. درصورتی‌که رقم صحیح 10درصد مواد سبک با ماهیت اسیدی بوده که قیمت هر تن در حدود پنج میلیون تومان می‌باشد که جهت استفاده به‌عنوان سوخت مقرون‌به‌صرفه نبوده و به تعطیلی شرکت منجر شده است.
در مورد دروغی که عنوان شده در پاراگراف چهارم است که ایشان عنوان کرده گاز شهری تا جلوی شهرک اشکذر یزد آمده و نمی‌توانیم سوخت مایع به این شرکت بدهیم. در‌صورتی‌که این دروغ محض است و شرکت گاز در حال کشیدن خط از ایستگاه به شهرک می‌باشد و شرکت گاز هم با شرکت بخش مکاتبه نموده که به ما سهمیه سوخت بدهند که مدارک موجود می‌باشد و این مغایرت با پاراگراف‌های دیگر است که می‌گوید بروید قرارداد گاز را امضا کنید.
مورد دیگر در پاراگراف دیگری است که عنوان کرده صاحب کارخانه حاضر نیست برود قرارداد امضا کند، در‌صورتی‌که نامه مکتوب از شرکت شهرک‌های صنعتی داریم که به علت عدم اتمام شبکه لوله‌کشی گاز امضای قرارداد امکان‌پذیر نمی‌باشد.
باز در این حال مذاکرات و سفارشات قرارداد گاز امضا نمودیم و 21 میلیون تومان هم پرداخت نمودیم ولی باز ایشان از اختصاص سهمیه سوخت از 25/9 تا‌به‌حال برخلاف صحبت‌های قبلی خود امتناع نموده است.
مورد دیگر مطلبی است که عنوان نموده‌اند که نامه‌ها قدیمی است، در‌صورتی‌که این مطلب کاملا دروغ محض می‌باشد و نامه‌ها و مصوبات برای سال 96 و 97 می‌باشد ولی متأسفانه ایشان تبعیت ننموده است و درست برعکس، ایشان با استناد به مصوبه سال 94 ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیز بخش‌نامه داخلی یکی از مدیران میانی و مربوطه سال 86 از اختصاص سهمیه قانونی سوخت ممانعت نموده است و موضوع دیگر که ایشان عنوان نموده که ستاد قاچاق کالا به اشتباه به ما نامه داده در‌صورتی‌که این نیز دروغ دیگری است که عنوان شده و ما نه فقط یک نامه بلکه سه الی چهار نامه مکتوب از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز داریم و حتی نماینده محترم ستاد قاچاق کالا در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شرکت نموده و صراحتا اعلام کرده که این ستاد هیچ مخالفتی با تخصیص سهمیه سوخت ندارد و این شرکت نیز اخیرا در مورخه 19/10/97 مصوبه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید را دریافت نموده ولی ایشان باز از قانون تمکین ننموده است.
مطلب دیگر واردنمودن تهمت قاچاق به این کارخانه می‌باشد.
لازم به ذکر است این کارخانه نیاز به روزانه سه هزار لیتر سوخت دارد که به علت عدم اختصاص تعطیل شده ولی در‌حال‌حاضر به گفته خودشان میلیون‌ها لیتر سوخت از سرمایه مملکت قاچاق می‌شود که مطمئنا سازمان‌یافته بوده و کسانی که به بهانه قاچاق کارخانه‌ای را به تعطیلی کشانده‌اند، تنها به علت سرپوش‌گذاشتن بر خطاهای خودشان می‌باشد. بنده از مسئولان مافوق ایشان تقاضا دارم تا با این بی‌قانونی و تخلف برخورد عاجل و قاطع نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 30 دی 97، شماره: 3347


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین