پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۱۲۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
اسدالله قره‌خانی ، درباره اینکه آیا استفاده از کارت سوخت مقدمه افزایش قیمت بنزین است، اظهار کرد: کشور برای کنترل سوخت نیازمند مکانیزمی است که بتواند از قاچاق جلوگیری کند.وی افزود ما باید نسبت به سوخت مصرفی در کشور آمار و ارقام داشته باشیم که کارت سوخت می‌تواند این کار را انجام دهد و ورود و خروجی جایگاه‌های سوخت را قابل کنترل کند.

شعارسال: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید نسبت به سوخت مصرفی در کشور آمار و ارقام داشته باشیم که کارت سوخت می‌تواند این کار را انجام دهد.

اسدالله قره‌خانی ، درباره اینکه آیا استفاده از کارت سوخت مقدمه افزایش قیمت بنزین است، اظهار کرد: کشور برای کنترل سوخت نیازمند مکانیزمی است که بتواند از قاچاق جلوگیری کند.

وی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی در کشور، تصریح کرد: باید با روش‌های پیش‌بینی شده جلوی مصرف بیش از حد بنزین و قاچاق سوخت به خارج از کشور را بگیریم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما باید نسبت به سوخت مصرفی در کشور آمار و ارقام داشته باشیم که کارت سوخت می‌تواند این کار را انجام دهد و ورود و خروجی جایگاه‌های سوخت را قابل کنترل کند.

قره‌خانی تأکید کرد: باید مجاری قاچاق بنزین را شناسایی کنیم تا متوجه شویم آیا جایگاه‌های بنزین مشکل آفرینند یا خودروها، یا مخازن شرکت نفت و پالایشگاه‌ها و مشکل از کجاست؟ و کارت سوخت یکی از ابزار کنترل این موارد است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: اینکه کارت سوخت بتواند مصرف بنزین را در کشور کاهش دهد یا خیر موضوعی است که باید با در نظر گرفتن مسائل دیگر به آن واردشد. چیزی که مسلم است هنوز تصمیمی درباره افزایش بنزین به مجلس اعلام نشده است و برای اطمینان از این امر باید منتظر لایحه بودجه دولت باشیم.

به گزارش آنا، بیژن نامدار زنگنه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره تغییر قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده گفته بود که درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی دولت باید لایحه بدهد و در مجلس مطرح شود؛ اما موضوع کارت سوخت هیچ ربطی به قیمت و سهمیه‌بندی ندارد، می‌خواهیم جلوی قاچاق را بگیریم.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار:2 آذر 1397 ، کدخبر328095: ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
ع.ق74
این مجلسیا کجا بودن اون موقع که دولت اومد و کارت سوخت رو که داشت اجرا میشد حذفش کرد؟
هزینه این همه سوخت قاچاق شده تو این مدت رو اونا میدن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
م.آ75
اگر این مکانیزمی برای کنترل قاچاق بودچرا دولتمردان درا وایل کارشون لغوش کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین